Site icon Players

22 команди написали відкритого листа до Valve для покращення нової турнірної системи та повернення відкритої кваліфікації до мейджорів

22 кіберспортивні організації направили до Valve відкритого листа. Клуби просять компанію доопрацювати турнірну систему CS2, яка почала діяти у 2025 році, так як на їх думку в ній є недоліки, які можуть призвести до того, що організації почнуть відмовлятися від дисципліни.

За відсутності очок VRS, відкриті кваліфікації на Тір-1 турнір — єдиний спосіб їх отримати, але не всі такі чемпіонати мають відкриту кваліфікацію. Менші турнірні оператори, які проводять рейтингові турніри, проводять менше відкритих кваліфікацій, так як їм не вистачає ресурсу на це, тому виникає «мертва зона» для команд нижчих тірів.

Ще було відзначено, що турнір може втратити статус рейтингового під час його проведення. Також гравцям і організаціям важко зрозуміти, як працює система VRS.

Команди пропонують повернути відкриту кваліфікацію до Мейджорів. Прописати чіткі правила щодо статусу турнірів. Ще пропонується створити платформу для якісного обміну інформацією.

Відкритий лист підтримали - NiP, Metizport, Endpoint, JANO, ENCE, MOUZ, BIG, HAVU, EYEBALLERS, Imperial, Legacy, Falcons, OG, 3DMAX, 9z, FURIA, M80, Monte, fnatic, GamerLegion, 9INE, Aurora.

«Шановні Valve,

Ми всі поділяємо ваше бачення "Рівного поля", де кожна команда та гравець має можливість кваліфікуватися на мейджор виключно за рахунок свого скілу. Ми цінуємо ваші зусилля щодо змін у ландшафті турнірів, але вважаємо, що поточна система має значні недоліки, які підривають це бачення. Як колектив, ми надаємо цей зворотний зв'язок, щоб допомогти зміцнити основу, яку ви заклали.

На сьогоднішній день, якщо у вас немає очок VRS, відкриті кваліфікації — єдиний спосіб їх отримати.

Для організаторів турнірів (TO) відкриті кваліфікації — це велике завдання, через масштаб. Проведення турнірів на 512-1024 команди вимагає значної логістичної та адміністративної роботи для забезпечення конкурентної цілісності, що означає, що лише найбільші TO можуть організувати ці кваліфікації ефективно. Це створює багаторівневу екосистему: найбільші турніри дають маленький шанс на успіх через відкриті кваліфікації, що виводять команди на важливий рівень, тоді як турніри нижчого рівня працюють лише за запрошеннями. Нижче цього рівня знаходиться "мертва зона", де команди поступово втрачають можливості, чекаючи наступної відкритої кваліфікації до тір-1 турніру.

В результаті, будь-яка нова команда може потрапити в рейтинг лише через турніри тір-1, а їх дуже мало. Якщо система ранжування не зміниться, повинні бути створені сильніші стимули для менших TO проводити відкриті кваліфікації.

Зміни в рішеннях

Статус турніру VRS повинен бути визначений до початку турніру. Ми всього лише на початку року, і вже кілька турнірів позбулися статусу VRS під час проведення, в той час як інші отримали його по ходу турніру. Ця невизначеність має серйозні наслідки для команд та гравців — через нестабільність ситуації на тір-2 сцені, участь у неправильному турнірі може призвести до тривалого перебування в мертвої зоні. Для команд важливо, щоб ці статуси не надавались без вагомих підстав.

Комунікація та складність

Варто віддати належне — зробивши кодову базу відкритим джерелом, ви надали всім можливість повністю зрозуміти принципи роботи ранжування, дозволяючи нам бачити вплив кожного окремого матчу.

Проте індустрія кіберспорту об'єднує людей з різними рівнями технічних знань та досвіду роботи. Подання цієї важливої інформації на GitHub у дуже технічному вигляді негативно впливає на доступність для менших команд та гравців, які не володіють необхідними технічними навичками, щоб розібратися в моделі.

Якщо гравці не розуміють, які кроки необхідно зробити для підвищення в рейтингу, або якщо TO не знають, чи відповідає їх турнір вимогам, потрібна централізована платформа для питань та відповідей. Ми розуміємо, що є витрати на створення та підтримку такої платформи, і готові працювати з третьою стороною для її реалізації. Наразі сцена змушена справлятися з відсутністю ясності, обмінюючись інформацією у глобальній грі в телефон, коли іноді команди навчають TO новому тлумаченню правил, працюючи майже в повній темряві.

Заключення

Valve, ви зробили сміливе рішення щодо переробки екосистеми Counter-Strike, але поточна система не є рівним полем для всіх. Щоб досягти цього, потрібно завершити те, що ви почали. З вашої точки зору це може бути просто період, коли ви приймаєте недоліки системи, поки вона не вирівняється. Для нас, команд, цей період може вбити наші організації.

Залишаючи вам коротку пропозицію для поліпшення: поверніть відкриті кваліфікації до мейджорів. Дайте кожній команді та гравцю шанс зберегти свої кар'єри та мрії.»

Лист до Valve

Нагадаємо, KRAFTON анонсували PUBG: BLINDSPOT.

Exit mobile version