CD Projekt знову наголосила, що нова трилогія The Witcher, у центрі якої буде Цірі, має вийти в межах шести років від старту першої гри. The Witcher 4 вже перебуває на етапі повномасштабного виробництва на Unreal Engine 5, і студія розраховує, що можливості цього рушія допоможуть скоротити тривалість розробки кожної наступної частини. Попри це, компанія вже підтвердила, що реліз четвертої гри не відбудеться у 2026 році, тож завершення трилогії очікується після 2032-го.
У звіті за третій квартал CD Projekt повідомляє, що розробка The Witcher 4 просувається паралельно з роботою над Cyberpunk 2. Генеральний директор компанії Міхал Новаковський у розмові з інвесторами зазначив, що курс на шестирічний цикл випуску всієї трилогії лишається чинним, а перехід на Unreal Engine 5 є головним фактором, який дозволяє дотриматися цього плану.
Він також підкреслив, що команда використовує UE5 вже близько чотирьох років і високо оцінює можливості рушія:
«Ми працюємо з UE5 над The Witcher 4 уже чотири роки і дуже задоволені тим, чого досягли».
Новаковський нагадав про технодемо, представлене на Unreal Fest, і додав, що студія навчається ефективно застосовувати рушій у великій відкритій грі. За його словами, подальші частини трилогії повинні виходити швидше.
«Наш план незмінний — запустити всю трилогію впродовж шести років, що означає коротший інтервал між TW4 і TW5, між TW5 і TW6 і так далі».
Нагадаємо, Розклад третього ігрового дня Budapest Major 2025 Stage 2: B8 і NIP гратимуть за прохід далі, а Fnatic і Passion UA зустрінуться в матчі на виліт.

