Site icon Players

Electronic Arts пояснила низькі продажі Dragon Age: The Veilguard

Генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон вважає, що рішення BioWare відмовитися від елементів ігор-сервісів могло стати головною причиною слабких продажів Dragon Age: The Veilguard.

Попри позитивні відгуки та вдалий запуск, гра не досягла очікуваних фінансових результатів, що спричинило значні скорочення в BioWare. Він також повідомив, що гра залучила близько 1.5 мільйона гравців протягом 3 кварталу 2025 року, що не відповідає майже 50% очікувань EA.

«У сучасному світі гравці все частіше шукають елементи спільного досвіду і глибшу взаємодію з іграми поряд з якісною розповіддю. Dragon Age була добре прийнята критиками та гравцями, але не залучила досить широку аудиторію в цьому конкурентному ринку»— зазначив Вілсон під час квартального звіту.

Спочатку Veilguard розроблялася як гра-сервіс, але після провалу Anthem її переорієнтували на класичний одиночний досвід.

Однак фінансовий директор EA Стюарт Кенфілд підкреслив, що компанія зосереджується на проєктах із найбільшим прибутковим потенціалом, адже більшість її доходів 74% забезпечують live-сервіси на кшталт FIFA Ultimate Team і Apex Legends.

Ці заяви ставлять під питання майбутнє серії Dragon Age, а також можуть вплинути на розробку наступного Mass Effect, який скоріше всього отримає більше онлайнових елементів.

Нагадаємо, в PUBG додадуть арену 1x1.

Exit mobile version