Site icon Players

Endpoint стали партнерами з TikTok, щоб запустити нову мережу авторів

Британська ігрова та кіберспортивна організація Endpoint у партнерстві з TikTok запустила Endpoint Live, нову мережу для авторів, покликану допомогти стрімерам збільшити аудиторію та посилити монетизацію, повідомляє Esports Insider.

Як частина спільноти Endpoint Live, автори можуть залишати собі 100% доходу, заробленого на TikTok LIVE, а також отримувати доступ до рекомендацій та можливостей для розвитку. Це включає в себе управління творцями 1:1, нетворкінгові заходи кожного кварталу та активації брендів.

Ініціатива розділена на три рівні, що надає додаткові переваги відданим учасникам з більшою кількістю прихильників. Наприклад, творці другого рівня мають доступ до штаб-квартири та студії Endpoint, тоді як стрімери першого рівня також отримують підтримку в управлінні кар'єрою та пропозицію стати амбасадором Endpoint Group.

«Ми раді оголосити про запуск Endpoint LIVE, нашої нової мережі для творців у партнерстві з TikTok, – сказав співвласник і головний операційний директор Endpoint Пітер Томпсон. «Ця платформа покликана розширити можливості авторів, надаючи їм інструменти, ресурси та підтримку, необхідні для процвітання на TikTok LIVE і в якості творця.

«Використовуючи наші найсучасніші можливості та досвід наших відданих співробітників, Endpoint прагне додати реальну цінність досвіду творців. Наша мета - створити спільноту, де творці можуть розвиватися разом і відкривати для себе нові можливості».

Існуюча команда творців Endpoint вже приєдналася до нової мережі. Крім того, організація підписала угоду з групою стримерів Rocket League для трансляції та участі у Rocket League Championship Series (RLCS), лізі першого рівня гри.

До участі у програмі можуть долучатися творці будь-якого масштабу та рівня досвіду, яким виповнилося 18 років і які готові стрімити щонайменше 15 годин на місяць. Більш детальну інформацію, а також форму заявки можна знайти на веб-сторінці Endpoint Live.

Заснована у 2017 році, Endpoint Group об'єднує британські ігрові, кіберспортивні, медійні та технологічні бренди, серед яких креативне агентство Loadout Media та провайдер кіберспортивних буткемпів Pracrooms. У квітні минулого року організація також запустила сервіс з ремонту консолей у Великобританії разом зі своїм давнім партнером CeX, компанією з продажу вживаної електроніки.

Exit mobile version