Site icon Players

Фанати Final Fantasy 11 врятували гру від закриття

Онлайн-гра Final Fantasy 11, що дебютувала ще у 2002 році на PS2 та ПК, ледь не завершила своє існування — компанія Square Enix серйозно розглядала її закриття у 2024 році. Однак, за словами нинішнього директора проєкту Йоджі Фуджіто, саме постійна підтримка фанатів переконала розробників продовжити її розвиток.

В інтерв’ю для Dengeki Online Фуджіто поділився, що після завершення сюжетної арки Voracious Resurgence компанія планувала перевести гру у режим базової підтримки без оновлень, а то й зовсім зупинити роботу серверів.

«Існувала реальна ймовірність того, що 2024 рік стане роком, коли оновлення припиняться, і гра перейде в так званий режим підтримки, де виконуватиметься лише технічне обслуговування системи» — пояснив Фуджіто.

Утім, попри поважний вік проєкту, гравці не полишали Final Fantasy 11, продовжуючи сплачувати незмінну з 2002 року абонплату та активно грати. Саме така відданість, за словами Фуджіто, стала вирішальною.

«Ми думали, якщо Voracious Resurgence завершиться, і FFXI явно почне втрачати оберти, тоді можливо, нам справді варто готуватися до її завершення. Але цього не сталося. Я сприйняв це як знак, що ми повинні продовжувати підтримувати гру» — сказав Фуджіто.

Натомість замість припинення підтримки Square Enix анонсувала нову порцію оновлень. Серед нововведень — високорівнева бойова зона, поліпшення налаштувань геймпада, індикатор бойового духу, можливість змінити расу персонажа, а також новий контент для системи Limbus.

Нагадаємо, до режиму Balistic у Fortnite додали можливість здатися.

Exit mobile version