Новий витік свідчить, що FromSoftware вклала найбільше часу у розробку та доведення до ладу The Duskbloods, і цей проєкт навіть перевищив Elden Ring за тривалістю роботи над механіками.
Дані надходять із нового відео від відомого китайського інсайдера Ziostorm, який раніше неодноразово точно розкривав деталі про Elden Ring. У ролику він поділився новими відомостями про майбутній ексклюзив для Nintendo Switch 2 і зазначив, що проєкт отримав схвалення ще до старту маркетингової кампанії Sekiro: Shadows Die Twice. За словами інсайдера, саме The Duskbloods стала грою, над чиїми механіками студія працювала найдовше.
Ziostorm підкреслює, що тривале прототипування принесло свої плоди. Розробники додали багато оригінальних ідей, та як він зазначає, у FromSoftware щиро горді цими рішеннями. Більше того, інсайдер припускає, що вплив The Duskbloods на жанр може бути співмірним зі значенням Sekiro, де система парирування стала важливою віхою для сучасних екшенів.
Перші кадри The Duskbloods, продемонстровані під час Nintendo Direct на презентації Nintendo Switch 2, для багатьох нагадали Bloodborne. Водночас проєкт із самого початку створювався як мультиплеєрна гра, що засмутило частину шанувальників, адже FromSoftware відома насамперед своїми одиночними проєктами з онлайн-складовою, а не навпаки.
Попри це, фанати сподіваються, що заявлені нововведення та свіже бачення дозволять The Duskbloods стати гідним доповненням до колекції ігор студії і зможуть змінити думку скептиків.
Нагадаємо, StarLadder вибачилися за технічні проблеми на Major Budapest 2025.

