Site icon Players

Колишній дизайнер Bethesda зізнався, що досі шокований успіхом Skyrim

Минуло майже 14 років від виходу The Elder Scrolls V: Skyrim, але її популярність продовжує дивувати навіть тих, хто створював гру. Колишній провідний дизайнер Bethesda Брюс Несміт у подкасті FRVR зізнався, що не очікував, що проєкт стільки років залишатиметься на вершині.

«За всіма законами жанру вже мала з’явитися RPG, яка змістила б Skyrim із трону, але цього не сталося» — зазначив Несміт.

Він згадав, як під час внутрішніх зборів Тодд Говард показував статистику, яка шокувала всю команду:

«Тодд Говард навіть ходив на зустрічі та показував нам інформацію, про яку я не можу розповісти подробиць, про те, скільки людей грають у цю гру. Це було як: "‎Ти що, жартуєш?"‎ Серйозно, навіть через десять років»

Він зазначив, що успіх Skyrim став можливим завдяки підходу, який на той час здавався доволі ризикованим. Bethesda навмисно дозволила грі бути хаотичною та сповненою багів, аби світ здавався живим і непередбачуваним. Саме ця свобода, за словами Несміта, і стала ключем до унікальності проєкту:

«Мені здається, Skyrim створив відкритий світ так, як цього раніше ніхто не робив і як не всі наважилися робити потім. Там трапляються дивні речі — і якщо прийняти це як норму, отримаєш справжній діамант».

Він також підкреслив, що розробники не намагалися нав’язувати гравцеві чіткий маршрут , замість цього йому давали повну свободу дій, дозволяючи кожному прожити власну історію.

Нагадаємо, N0tail відновив кар’єру гравця і замінив Lelis в складі OG.

Exit mobile version