Site icon Players

Movistar KOI оголосили про свій вихід на китайський ринок

Компанія OverActive Media, яка володіє кіберспортивною організацією Movistar KOI, оголосили про свій вихід на китайський ринок.

Зокрема, Movistar KOI буде присутній у соціальних мережах Weibo і на відеоплатформі BiliBili для підтримки контенту, пов’язаного з кіберспортом.

Це рішення також пов’язано з поточним кіберспортивним календарем League of Legends у 2025 році, зокрема і Worlds 2025 у Китаю. Відповідно до звіту Комітету з електронних видів спорту та Китайської асоціації візуальних та цифрових видавництв(ESC), локалізований контент може відкрити більше можливостей для команди та закріпити свою присутність на одному з найбільших кіберспортивних ринків у світі, який має приблизно 490 мільйонів користувачів.

«Вихід на Китай — важливий крок для OverActive Media і частина нашої стратегії зростання на найбільшому ринку кіберспорту в світі», — прокоментував Адам Адаму, генеральний директор OverActive Media.

OverActive Media зі штаб-квартирою в Торонто, Канада, є власником кількох франчайзингових команд разом із Movistar KOI. Крім участі в League of Legends і VALORANT, компанія володіє командою Toronto Ultra з Call of Duty League.

Нагадаємо, SonicFox – переможець Texas Showdown 2025 з Mortal Kombat 1.

Exit mobile version