Майбутня Doom: The Dark Ages від id Software переосмислить характерний для франшизи хаос у середньовічному стилі. Про це розповіли розробники в інтерв'ю журналу Edge Magazine, як повідомляють GameInfinitus.
Черпаючи натхнення в класиці коміксів, таких як "Бетмен: Перший рік" і "Темний лицар", гра має на меті повернути сагу про вбивцю доль до її витоків, одночасно вводячи нові механіки, які надають пріоритет стратегічному, ближньому бою.
Центральним елементом гри є "Щит-пила" — жорстока гібридна зброя, яка адаптує свою потужність ураження залежно від того, у що вона влучає — у плоть, броню чи енергетичні щити. Утримування кнопки блокування викликає ефект "блокування", що дозволяє гравцям випустити удар щитом, який спрямовується на ворогів, закриваючи прогалини замість традиційних варіантів пересування, таких як подвійні стрибки або ривки. Ця механіка стає критично важливою для ведення бою, оскільки щит також дозволяє парирувати (з регульованим часом за допомогою налаштувань доступності) і кидати щит для вирішення головоломок, таких як розбивання ланцюгів у навколишньому середовищі.
Бій обертається навколо циклу "ризик-винагорода": парирування поповнює витривалість у ближньому бою, яка, в свою чергу, поповнює боєприпаси. Гравці можуть обирати між трьома видами зброї ближнього бою — рукавицею (швидка), молотом (середня) та булавою (повільна), причому остання здатна наносити нищівні удари, які повністю відновлюють здоров'я, броню та боєприпаси. Зброя, хоч і залишається вісцеральною, має більш середньовічну естетику, поєднуючи ретро-дизайн з улюбленими фанатами видами вогнепальної зброї, що повертаються.
Рівні описуються як найбільші в історії DOOM, поєднуючи клаустрофобні підземелля з просторими зонами пісочниці. Кожен етап розділений на "акти", такі як тісні внутрішні послідовності, за якими слідують дослідження у відкритому світі, і очікується, що гравці витрачатимуть більше години на проходження кожного рівня. Після багатьох років натяків, Атлани — масивні мехи — нарешті дебютують, втілюючи восьмирічні амбіції id Software у розробці.
У наративному плані The Dark Ages знаменує собою зміну в серії, ставлячи історію на перший план, а не зводячи її до текстових журналів. Хоча подробиць залишається небагато, похмурий тон і фокус на спадщині дозволяють глибше зануритися в міфологію вбивці Doom.
Нагадуємо, реліз Doom: The Dark Ages відбудеться 15 травня для PlayStation 5, Xbox Series X/S, ПК та Xbox Game Pass.