Site icon Players

Розробники оригінальної GTA не вірили в успіх гри

25 років тому відбувся реліз Grand Theft Auto. Франшиза має феноменальний успіх і приносить розробникам прибуток у мільярди доларів.

Франшиза насправді виникла в результаті технологічного експерименту з динозавром як центральним персонажем. Про це говорить Колін Макдональд, який приєднався до DMA за кілька місяців до запуску відеоігри 1997 року. Також, за його словами, студія не вірила в успіх цього проекту.

«Один з перших програмістів-засновників DMA, Майк Дайлі, проводив технічний експеримент, щоб показати, як будівлі можуть виглядати в 3D зверху вниз з невеликою перспективою.

По суті, він вигадав гру про динозаврів. У вас було це місто, яке переміщалося в якійсь формі 3D, але ви були динозавром, який тинявся навколо і руйнував будівлі. Потім він додав маленькі автомобілі, що роз'їжджають містом, просто щоб оживити місто.

Комусь спала на думку блискуча ідея побачити, як це — керувати однією з машин, а не динозавром, і раптом це перетворилося на автомобільну гру, а не на гру про динозаврів.<…>

У середині розробки було проведено неофіційне опитування співробітників про те, яка з семи ігор, над якими ми тоді працювали, буде найуспішнішою та найменш успішною. Найбезперспективнішою була визнана Grand Theft Auto.

Вся справа в тому, що ми перебували в середині розробки, але досі не визначилися із загальним напрямом. Крім того, вона була досить глючною — ви не могли грати в неї без збоїв довше за кілька хвилин, так що, звичайно, у студії до GTA не було великої довіри.»

Нагадаємо, вихід GTA VI заплановано на 2024 рік.

Exit mobile version