Site icon Players

S.T.A.L.K.E.R. 2 забезпечить стабільний FPS завдяки новій оптимізації, обіцяють розробники

Вихід S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відбудеться менше ніж за місяць — це здається майже неймовірним, зважаючи на численні затримки. Нещодавно GSC Game World провела фінальну презентацію у Празі, де представники студії поділилися новими деталями про гру.

Технічний продюсер Євген Кулик розповів про оптимізацію проєкту в інтерв’ю для Radio Times Gaming. Він зазначив, що команда внесла масштабні зміни до потоків рендерингу, оптимізувала роботу з оперативною пам’яттю та процесором, щоб гра стабільно працювала на Xbox і ПК.

"Наша мета — досягти постійної частоти кадрів і стабільної продуктивності у будь-який момент"— підкреслив Кулик.

Коли його запитали про версію Unreal Engine 5, яку вони використовували, Кулик сказав: "Наш рушій заснований на Unreal Engine 5.1, але ми внутрішньо називаємо його 5.1. GSC, тому що для того, щоб зробити світ таким великим, нам довелося прийняти, переписати та оновити деякі інструменти, які були надані базовим Unreal Engine, щоб відповідати нашим потребам для створення світу S.T.A.L.K.E.R. 2".

Раніше GSC Game World повідомляла, що такі технології, як Lumen і Nanite, стали важливими складовими для завершення гри, хоча студія використовує власну версію рушія для забезпечення кращої продуктивності.

Крім того, GSC врахувала очікування шанувальників щодо підтримки модів.

Кулик підтвердив, що моди будуть доступні як на Xbox, так і на ПК, а для їхнього створення студія надасть значний інструментарій, що дозволить створювати як невеликі моди, так і масштабні конверсії.

S.T.A.L.K.E.R. 2 виходить 20 листопада для ПК і Xbox Series S|X і буде доступна у Game Pass з першого дня.

Щодо версії для PlayStation 5 поки не повідомляється, проте, ймовірно, що гра з’явиться на консолі Sony на початку 2025 року після завершення тримісячного ексклюзивного періоду.

Нагадаємо, Linkin Park виконає гімн Worlds 2024 на церемонії відкриття гранд-фіналу.

Exit mobile version