Site icon Players

Стали відомі перші подробиці нового шутера від Джона Ромеро, автора Doom, Quake та Wolfenstein

У грудні з’явилася інформація, що легендарний геймдизайнер і співтворець культових серій Doom, Quake та Wolfenstein Джон Ромеро John Romero знайшов нового видавця для своєї авторської гри. Це рішення дозволило врятувати студію Romero Games від закриття, а сам проєкт від повного скасування.

Влітку 2025 року після оголошення Microsoft про масштабні звільнення стало відомо, що Romero Games втратила фінансування неназваного шутера і була змушена припинити його розробку.

Для продовження роботи Ромеро переглянув окремі елементи гри, однак значна частина вже виконаної роботи буде використана в оновленій концепції шутера.

Видання Insider Gaming оприлюднило перші деталі початкової версії проєкту. За даними інсайдерів, гра мала назву Hellslayer, а головним персонажем повинен був стати священник, який протистоїть демонам. Джерелом натхнення для розробника став культовий ізометричний шутер Hotline Miami. Подібно до гри 2012 року, гравець міг би миттєво перезапускати рівень після смерті персонажа, що додавало б геймплею динаміки та напруги.

Журналісти також зазначають, що Hellslayer перебувала в розробці майже десять років.

Раніше сам Ромеро повідомляв, що тепер його орієнтиром у геймдизайні є Elden Ring. При цьому масштаби гри довелося скоротити, хоча «несподівані ідеї» у проєкті збереглися.

Нагадаємо, Колишній співробітник Rockstar пояснив, чому GTA 6 більше не затримають.

Exit mobile version