Site icon Players

У 2023 році геймери віддавали перевагу «старим хітам»

Аналітична компанія Newzoo опублікувала ще один щорічний звіт про ігрову індустрію. За їх даними, відеоігровий ринок виріс та досяг $93,5 млрд доходу.

При цьому, на всіх платформах у іграх з топ-10 ігор за кількістю щомісячної активної аудиторії велику долю позицій займають «старі хіти». Лідерство на всіх платформах утримує Fortnite, також популярні GTA V, Minecraft, Rocket League, League of Legends тощо.

На ігри, яким не більше двох років, гравці витратили лише 23% ігрового часу. Тільки 8% припадає на тайтли, які вийшли у 2023 році, такі як  Diablo IV або Baldur’s Gate III.

Нагадаємо, у цьому році вийде нова частина Prince of Persia.

Exit mobile version