У створенні аудіоефектів для ігор джерела натхнення можуть бути зовсім неочікуваними.
Під час виступу на конференції Digital Dragons звукорежисер Себастьян Сагастуме з CD Projekt RED поділився, як для доповнення Phantom Liberty до Cyberpunk 2077 команда використовувала незвичні звуки з повсякденного життя.
Один із таких випадків трапився, коли Сагастуме ввечері зайшов до KFC із кишеньковим рекордером, щоб записати, як працює автомат з напоями.
«Я хотів попросити менеджера продати мені п’ять порцій газованої води в обмін на тишу — щоб вимкнули музику і не заважали. Вони такі: "Ну… гаразд". А мені потрібен був звук автомата — він став звуком одного зі збройових двигунів у Phantom Liberty», «Я шукаю звуки, які за відчуттями нагадують зброю, навіть якщо спочатку вони зовсім про інше» — поділився Сагастуме.
Дзижчання машини та шипіння газованої води пізніше використали для ефектів пострілів і перезарядки. За словами звукорежисера, головне — не джерело, а те, які емоції викликає звук.
«Ще один приклад — звук варіння овочів, який я випадково почув. Він так вдало передавав ефект кислотних вистрілів, що його використали для зброї Hercules. Я додав цей шар до звуку стрільби, бо варені овочі звучали саме так, як мені потрібно» — сказав Себастьян.
Нагадаємо, у день релізу Elden Ring: Nightreign продали понад два мільйони копій.