Site icon Players

В Данії Fortnite, Minecraft, Roblox, Diablo IV і ще ряд ігор звинуватили у маніпулюванні дітьми за допомогою віртуальної валюти

Данська організація Forbrugerrådet Tænk проаналізувала 17 популярних ігор, серед яких Fortnite, Minecraft, Roblox, Diablo IV, CS2, на предмет маніпулювання дітьми за допомогою віртуальної валюти. Ряд ігор був звинувачений в тому, що вони приховують ціни на внутрішньоігрові покупки, вказуючи їх у віртуальних валютах, що ускладнює з'ясування фактичної ціни в реальних грошах.

Замість того, щоб показувати реальну ціну покупки в реальній валюті, розробники показують ціну в спеціальних віртуальних валютах, які гравець повинен спочатку купити, а потім використати для оплати покупок. Система також налаштована таким чином, що споживачам важко підрахувати, скільки грошей вони витрачають у грі.

Forbrugerrådet Tænk повідомила про ці 17 ігор данського Омбудсмена з прав споживачів, так як тайтли порушують «Закон про маркетинг». Про сім ігор було повідомлено у співпраці з низкою європейських споживчих організацій.

Організація проаналізувала Call of Duty: Mobile, Candy Crush, Counter-Strike 2, FIFA: Mobile football, Harry Potter: Hogwarts Mystery, Hayday, League of Legends, Overwatch 2, PlayerUnknown's Battlegrounds: Mobile, Pokémon Go, Clash of Clans, Diablo IV, EA Sports FC 24, Fortnite, Minecraft, Rainbow Six Siege і Roblox.

Нагадаємо, опитування показало, що 53% гравців віддають перевагу одиночним іграм.

Exit mobile version