Нова гра на виживання, заснована на фантастичному всесвіті Френка Герберта, відчувається напрочуд автентичною до останніх голлівудських фільмів, але в той же час наповнює Вілленьоверс новими ідеями, яких ми ще не бачили ні на екрані, ні в книжках, як зауважили VGC.
Раніше в трейлері було показано, що події відбуватимуться в альтернативному таймлайні історії, коли Пол Атрід ще навіть не народився, а леді Джессіка має доньку, тож це означає, що події на планеті Арракіс розгортаються зовсім не так, як раніше.
“Причина альтернативної часової лінії, і чому нам не дозволили показати Фременів, або принаймні випустити Фременів на запуску гри, полягала в тому, що ми спочатку планували запустити гру до виходу другого фільму”, - сказав режисер гри Джоел Билос VGC на допрем'єрному заході. “А Вільньов ще не повністю розробив Фремени другого фільму, коли ми почали говорити про це.Тож обмеження для нас було таким: “Ми хочемо показати Фременів у другому фільмі, тому ви не можете показати їх під час запуску гри. Ви можете додати їх в оновленні після виходу другого фільму”.
Це дещо вимушене рішення перейти до неканонічного наративу для Awakening дало змогу більш творчо підійти до ігрового світу, розкрити битву фракцій Атрідів та Харконнен, і навіть дозволивши деяким відомим книжковим персонажам з'явитися в альтернативних ролях.
За словами режисера гри, незважаючи на значні сюжетні зміни, команда розробників гри не менш віддана першоджерелу. Під час розробки консультувалися як з командою Вільньова, так і з сином Френка Гербета, Брайаном.
“У нас є процес затвердження з Legendary Entertainment. Вони бачать усі наші концепт-арти [і] дають нам знати, чи це буде достатньо добре, чи недостатньо добре, чи ми розвиваємо щось в одному напрямку, а вони, можливо, в новому фільмі розвиваються в іншому, і ми обговорюємо, що це означає, і чи варто нам більше тягнутись до них”, — Джоел Билос.
Введення стрілецької зброї, яка не описана в лорі книг, стало можливим завдяки поясненням про додавання запобіжного механізму, який вимикає її, коли вона націлена на гравця за щитом. Зброя на основі дротиків, в свою чергу, має можливість відключити щит. Це зберігає традиційні стрілецькі бої та суть ближнього бою.
Механіку ближнього бою та бою на мечах покращували та перероблювали до тих пір, поки вона не стала комбінованою, де гравці б'ють первинною атакою, поки ворог не буде оглушений, а потім запускають другу повільну атаку клинком для вбивчого удару. “Щити завжди були дійсно важкою частиною цього, тому що повільний клинок пробиває щит, а снаряди не повинні проходити крізь щити.” — згадує розробку режисер гри.
Однак Билос натякає на більш значний пацифістський етос у кінцевій грі, де гравці можуть просуватися вперед майже повністю за рахунок ремесла і торгівлі, або граючи в політичні можливості своїх серверів.
Декілька ключових моментів створення мапи, які варто відзначити, це щотижневе стирання (оновлення) піщаною бурею Глибокої Пустелі, яка має 80 секторів та найрідкісніший лут, на який кожного тижня оновлюється карта Картографа, а також укази Ландсрааду, які дозволять гравцям голосувати за радикальні зміни на сервері на основі приналежності до вашої фракції. Теоретично, це призведе до кардинальних відмінностей між серверами, наприклад, дозволить PvP на певних територіях або надасть перевагу певним фракціям.
“Наприклад, за замовчуванням у грі немає повноцінного PvP-лутінгу, але ви можете увімкнути його за допомогою серверного указу,” — пояснює Билос. “У бета-версії ми бачили, що це змушувало гравців переходити в Глибоку пустелю, тому що там принаймні є чисті PvP-битв.”
Дені Вільньов наразі планує третій фільм про Дюну, заснований на книзі «Месія Дюни». Це ще одна частина всесвіту, з якою розробнику Awakening довелося бути обережним — але вона ще може вплинути на ширшу франшизу Дюни.
”Мені подобається думати, що іноді, коли вони працюють, вони починають дивитися на наші концепції і думати, що “так, насправді, те, як вони це зробили, добре””, — каже Билос на рахунок співпраці Funcom з Legendary Entertainment. “Я не знаю, чи засмутяться на мене в Legendary за ці слова, але у них є доступ до всього, що ми зробили, і я сподіваюся, що вони подивляться на це і оцінять це так, як, як я сподіваюся, це роблять розумні люди”.
Нагадаємо, Dune: Awakening буде мати українську локалізацію, а саме текст та субтитри.

