Окрім того, що вийде Waylay у патчі Valorant Season 25 Act 2 відбудеться ще декілька змін. Будуть оновлені агенти, змінено карти, виправлено баги, і трошки змінено роботу гри на приставках.
ОНОВЛЕННЯ ДЛЯ ІНШИХ АГЕНТІВ
- Clove: Зміни до здібностей для балансування в режимі рангових ігор.
- Meddle: більше не вибухає після таймера 1.3 сек, а вибухає після контакту з землею через 0.75 сек.
- Ruse: Кулдаун збільшено з 30 с до 40 с.
- Pick Me Up: Тривалість бонусу до здоров’я збільшено з 8 с до 10 с, швидкість руху зменшена з 8 с до 3 с.
- Deadlock: зміни до GravNet та Barrier Mesh для кращої гри.
- Barrier Mesh змінено на не-основну здатність, тепер коштує 400 кредитів.
- GravNet зміщено на основну здатність з кулдауном 40 секунд. Розмір зменшено з 16 м до 13 м.
- Iso: Зміни до здатностей, щоб зробити Ісо більш збалансованим агентом.
- Undercut: тепер має лише 1 заряд.
- Contingency: нова альт-функція для повільнішого переміщення стіни.
- Tejo: зміни для кращої взаємодії з утилітами супротивників, зокрема Guided Salvo тепер завдає 50% шкоди об’єктам, що не є гравцями.
ОНОВЛЕННЯ КАРТ
- Ascent та Icebox повертаються до ротації в COMPETITIVE та DEATHMATCH.
- Abyss та Bind йдуть з ротації.
ОНОВЛЕННЯ СИСТЕМ ІГРИ
- Покращення візуалізації Combat Report для кращого відображення даних про пошкодження.
ВИПРАВЛЕННЯ БАГІВ
- Neon: виправлення для слайду з головою, коли Neon мішав рухи в боки.
- Fade: виправлено проблему, коли руки Fade застрягали під час присідання з Nightfall.
ВІДОМІ ПРОБЛЕМИ
- Проблема з нахилом камери під час спостереження за гравцем.
ОНОВЛЕННЯ ДЛЯ КОНСОЛЕЙ
- Neon: зміни в Overdrive для підвищення її ефективності на консолях.
- Множник шкоди по голові збільшено з 2.5 до 3.0.
- Витрата пального під час бігу зменшена з 0.11 до 0.1.
- Yoru: Зменшено затримку при використанні Dimensional Drift на консолях, покращено тривалість спалаху в Fakeout.
- Reyna: підвищено здоров’я для її Leer з 40 до 100 на консолях.
Нагадаємо, після виходу патча 7.38b найбільше вінрейт впав у Dragon Knight і Tiny.