Site icon Players

Вийшло нове Pre-Release оновлення Counter-Strike 2

Valve випустила нову тестову збірку CS2 з номером 1.41.1.3-rc1, доступну в бета-депо Steam. Важливо: ця версія несумісна з публічним матчмейкінгом, тому зіграти на офіційних серверах із нею не вийде. Гравці, які хочуть спробувати оновлення раніше за інших, можуть активувати бета-збірку, дотримуючись офіційної інструкції від Steam.

Valve оновила код рушія до найновішої версії Source 2. Симуляція пробивання куль була перероблена, щоб зменшити навантаження на процесор. Також оптимізовано роботу ефектів частинок і звуків — тепер гра краще використовує багатоядерність CPU, особливо під час стрілянини.

https://players.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/IMG_4602.mp4
Джерело - Aquarius

Під час розмінування C4 модель зброї тепер опускається, прицілювання стає недоступним, а можливість стріляти з’являється із затримкою у 150 мс після завершення розмінування.
Також виправлено помилку, через яку з параметра sv_predictable_damage_tag_ticks некоректно віднімався один тік.

Valve внесла низку покращень у зручність користування: nепер найкращі моменти Major-турнірів можна переглядати безпосередньо з меню спостерігача. Обраного гравця в Team Counter зроблено більш помітним. Контекстне меню інвентарю тепер відкривається поруч із курсором, а не в кутку екрана. Індикатор режиму зброї перенесено ближче до лічильника набоїв, щоб зменшити кількість елементів на HUD.

Valve внесла низку покращень у зручність користування: тепер найкращі моменти Major-турнірів можна переглядати безпосередньо з меню спостерігача, обраного гравця в Team Counter зроблено більш помітним, а контекстне меню інвентарю відкривається поруч із курсором, а не в кутку екрана. Індикатор режиму зброї перенесено ближче до лічильника набоїв, щоб зменшити кількість елементів на HUD.

Крім того, були оновлені правила для турнірних операторів, які регулюють запрошення команд на турніри через систему Valve Regional Standings (VRS).

Раніше вимога звучала так:

«Щонайменше троє гравців з поточного складу брали участь у запрошеному ростері на дату запрошення.»

Тобто команді дозволялося змінювати склад після отримання інвайту — головне, щоб принаймні троє гравців із того самого ростеру все ще залишалися у команді.

Тепер же Valve посилила правило. У новій редакції пункт виглядає так:

«Щонайменше троє гравців з поточного складу брали участь у запрошеному ростері на дату запрошення і повинні зіграти в кожному матчі турніру

Це означає, що організації більше не можуть просто залишити “формально” трьох гравців із попереднього складу, щоб зберегти слот. Тепер ці троє мусять реально грати на турнірі, а не сидіти на лавці запасних або бути заміненими перед стартом.

Також розробники значно розширили можливості для мап-мейкерів: у cs_script тепер можна імпортувати enum з TypeScript, а до гри додано нові перелічення для різних типів дій — CSRoundEndReason, CSHitGroup, CSLoadoutSlot, CSDamageTypes, CSDamageFlags, CSWeaponAttackType. Додано новий слот BOOSTS для healthshot'ів, а функції, як-от Instance.OnRoundEnd, Instance.OnPlayerDamage, Instance.OnKnifeAttack, Instance.TraceLine тощо, отримали додаткові параметри, що дозволяють точніше контролювати пошкодження та трасування куль із розпізнаванням частин тіла (hitGroup).

Нагадаємо, Gearbox розкрила план оновлень Borderlands 4.

Exit mobile version