Doom: The Dark Ages ламає звичні уявлення про серію, зміщуючи фокус із стрілянини на потужні удари та парирування. Тепер Doom Guy вічно розлючений воїн перетворюється не просто на силу, що нестримно рухається вперед, а на броньованого колоса, здатного стояти на місці й обмінюватися ударами з найнебезпечнішими породженнями пекла.
Сетинг гри — не середньовіччя, а альтернативний світ, де головний герой є техномагічно поневоленим знаряддям у руках загадкового ордену космічних теократів. Його відправляють на планету в якості живої зброї для боротьби з демонами. У цьому жорстокому світі йому доведеться не тільки розмахувати своїм фірмовим дробовиком, а й орудувати ланцюговим щитом, булавою та власними кулаками.
Бойова система отримала кардинальні зміни. Вороги мають атаки двох типів —червоні, які потрібно блокувати, і зелені, що піддаються парируванню. Вчасне відбиття ударів дає значні переваги, до перетворення небезпечних супротивників на легку здобич. При цьому звичний темп Doom не втрачається — гравець все ще мчить аренами, розстрілюючи монстрів, але в ключові моменти змушений приймати удари й відповідати на них.
І хоча гра суттєво змінила бойовий стиль, вона не позбулася своїх впізнаваних елементів. Окрім ближнього бою, Doom Guy все ще має арсенал вогнепальної зброї, а також отримає нові можливості, зокрема керування величезним мехом та навіть польоти на драконі. Обидва ці елементи додають грі видовищності, хоч і потребують деякого доопрацювання.
Єдиний момент, що може засмутити давніх фанатів серії — спрощені «glory kills». Замість видовищних фінішерів Doom Guy частіше просто б’є ворога кулаком або ногою, залишаючи більш ефектні добивання для босів.
Зрештою, Doom: The Dark Ages — це сміливий експеримент, який додає новий вимір знайомому ігровому процесу. Ближній бій змушує гравців змінювати стиль гри, але зберігає ту ж саму безжальну динаміку, яка зробила серію культовою. І після кількох годин, проведених у цій жорстокій, але захопливій версії Doom, чекати на повний реліз стало ще складніше
Нагадаємо, Monster Hunter Wilds продано понад 10 мільйонів копій — новий рекорд Capcom.