Site icon Players

За даними опитування, більшість геймерів віддають перевагу одиночним іграм

За останні роки інтерес до одиночних ігор продовжує зростати. За даними свіжого звіту Ampere Analysis, 56% геймерів віддають перевагу синглплеєрним проєктам перед мультиплеєром. Це на 4% більше, ніж чотири роки тому, що свідчить про стабільний тренд у галузі.

Гендер практично не впливає на вибір: 55% чоловіків і 58% жінок надають перевагу одиночним іграм. Натомість вік грає помітнішу роль: серед гравців 16–24 років лише 49% обирають синглплеєр, тоді як у віковій групі 25–34 років цей показник зростає до 56%.

Різниця спостерігається й між країнами. США демонструють найвищу прихильність — 65%, тоді як у Китаї синглплеєр обирають лише 47% геймерів. У Нідерландах та Швеції частка прихильників одиночних ігор також нижча за середню — близько половини.

На вибір гравців впливають жанрові вподобання, соціальне оточення та емоційні аспекти ігрового досвіду. Більше ніж чверть фанатів синглплеєру звертає увагу на графіку та художній стиль, а майже третина виділяє саундтрек та аудіодизайн як ключові елементи.

Видавці відеоігор намагаються поєднати сильні сторони одиночних проєктів із сучасними live-service моделями: додають DLC, нові онлайн-режими та додаткові моделі монетизації. І хоча мультиплеєрні ігри залишаються привабливими для довготривалого залучення, добре продумані одиночні проєкти все ще мають великий потенціал завдяки глибині, сюжетності та індивідуальному темпу гри.

Нагадаємо, гравчиня з CS2 завірусилася в інтернеті після публікації фото, де вона просто робить сендвічі.

Exit mobile version