Аналітики провели дослідження, як змінилася популярність кіберспортивних організацій Східної Європи з початку війни в Україні

23.06.2022
Сергей Таран

Аналітичний портал Esports Charts вивчив, як змінилася популярність кіберспортивних клубів Східної Європи з моменту початку війни в Україні. Враховувалися показники Natus Vincere, Team Spirit, Gambit Esports і Virtus.pro, а також матчі останніх двох під нейтральним тегом.

З грудня 2021 року по березень 2022 лідируюче місце займали Gambit, завдяки перемозі на VALORANT Champions 2021, але з початку війни все кардинально змінилося. Пікова аудиторія організації скоротилася на 78%, а число глядачів на 69%.

Загальна статистика

Варто зазначити, що з моменту вторгнення Росії в Україну аудиторія NAVI зросла практично на 116%, а пікова аудиторія зросла на 53%. У Team Spirit ці показники зросли на 390% і 201%. Але зростання показників Natus Vincere, Team Spirit і Virtus.pro обумовлений тим, що їхні команди виступали на PGL Major Antwerp 2022. Якщо прибрати зі статистики минулий мейджор, то ми побачимо серйозне падіння, особливо у VP (-61,6% і -38%). Найменше постраждали Spirit, завдяки переїзду до Сербії та успіхам у Dota 2.

Показники без урахування PGL Major Antwerp 2022

Нагадаємо, після фіналу BLAST Premier: Spring Finals 2022 оновився рекорд онлайну україномовної трансляції турніру з CS:GO.

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.