Electronic Arts запатентували систему матчмейкінгу, яка підбирає суперників за характеристиками заліза

09.05.2022
Сергей Таран

Компанія Electronic Arts отримала патент для технології, яка дозволяє підбирати супротивників у матчмейкінгу за характеристиками PC. Заявка була подана в 2020 році, але схвалили її тільки в травні 2022-го.

В описі йдеться, що технологія буде збирати дані про залізо користувача і визначати швидкість обробки даних. Вся інформація буде інтегрована в систему матчмейкінгу і дозволить зрівняти шанси геймерів у грі.

Але ці дані будуть використовуватися зі звичними характеристиками, такими як: географічне положення користувачів, їх ігрові навички і швидкість Інтернету.

Нагадаємо, Electronic Arts представили гру по всесвіту «Володаря перснів».

Теми:

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.