Activision підтвердила використання ШІ у створенні контенту для Call of Duty: Black Ops 6

Кристина Фазлієва
25.02.2025

Activision офіційно підтвердила, що в розробці Call of Duty: Black Ops 6 використовувалися генеративні нейромережі для створення внутрішньоігрових ассетів та артів. Це стало відомо зі сторінки гри в Steam, де відповідно до нової політики Valve з’явилося відповідне уточнення.

Чутки про використання ШІ-арту почали ширитися ще минулого року, коли гравці помітили незвичні деталі в наборі Yokai’s Wrath, а пізніше - в інших зображеннях, зокрема завантажувальному екрані із зомбі, у якого шість пальців. Activision не уточнює, які саме активи були згенеровані нейромережею.

«Наша команда використовує генеративні інструменти штучного інтелекту для створення деяких ігрових матеріалів» — заявили Activision.

Варто зазначити, що більшість спірних зображень є безкоштовними промо-матеріалами, а не платним контентом.

Нагадаємо, Valve оновили формулу нарахування очок в своєму рейтингу.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.