Activision офіційно підтвердила, що в розробці Call of Duty: Black Ops 6 використовувалися генеративні нейромережі для створення внутрішньоігрових ассетів та артів. Це стало відомо зі сторінки гри в Steam, де відповідно до нової політики Valve з’явилося відповідне уточнення.
Чутки про використання ШІ-арту почали ширитися ще минулого року, коли гравці помітили незвичні деталі в наборі Yokai’s Wrath, а пізніше - в інших зображеннях, зокрема завантажувальному екрані із зомбі, у якого шість пальців. Activision не уточнює, які саме активи були згенеровані нейромережею.
«Наша команда використовує генеративні інструменти штучного інтелекту для створення деяких ігрових матеріалів» — заявили Activision.
Варто зазначити, що більшість спірних зображень є безкоштовними промо-матеріалами, а не платним контентом.
Нагадаємо, Valve оновили формулу нарахування очок в своєму рейтингу.