Український аналітичний сервіс GameSensor дослідив найбільші ігрові релізи 2022 року та визначив, які фактори впливають на успішність тайтлу в Steam. Для аналізу були взяті гри, які на момент виходу мали базу не менше 250 тис. людей, які додали проект в вішліст.
Аналітики враховували кількість гравців, які додали тайтл в список бажаного, з цього виводили коефіцієнт конверсії в покупця (ККвП).
Підраховували ККвП за перші 30 та 90 днів після виходу тайтлу. Рейтинг складається на основі 90-денного ККвП.
Дослідники прийшли до таких висновків:
- Ігри з високими оцінками отримують кращі показники конверсії вішліста і продажі гри.
- Високий рейтинг гри від гравців значно збільшує шанс мати кращі показники втримання рівня продажів після релізу гри.
- Відомий бренд з великою фанатською базою і наявність попередніх успішних проектів дозволяє грі мати високий коефіцієнт конверсії вішлісту в покупки незалежно від оцінки гри. Можливо, саме завищені очікування до відомих брендів призводять до більш критичного оцінювання нових продуктів гравцями.
- Реліз гри восени чи перед самим Новим роком не впливає значним чином на фінансову успішність великого проекту. Проте, для інді-ігор рекомендовано не виходити в “гарячий сезон”. Висока конкуренція високобюджетних проєктів з великими маркетинг-витратами зменшує ймовірність отримання органічного трафіку чи уваги медіа.
- На сьогодні серія Call of Duty є безперечним лідером з розміру фанатської аудиторії в ігровій індустрії серед платних ігор в Steam, що дозволяє грі продаватись високим тиражем, навіть попри низькі оцінки від користувачів та найвищу ціну гри на ринку без регіональних цін.
- Тільки найвідоміші високобюджетні франшизи можуть дозволити собі виходити без регіональних цін з високою ціною за копію гри і мати високі показники продажів. У випадку, коли вартість гри відповідає якості і приблизним очікуванням гравців - висока ціна негативно не впливає на продажі ігор.
Нагадаємо, Microsoft розглядали можливість придбати SEGA та ще ряд інших компаній.