Сергій Таран

Український аналітичний сервіс GameSensor дослідив найбільші ігрові релізи 2022 року та визначив, які фактори впливають на успішність тайтлу в Steam. Для аналізу були взяті гри, які на момент виходу мали базу не менше 250 тис. людей, які додали проект в вішліст.

Аналітики враховували кількість гравців, які додали тайтл в список бажаного, з цього виводили коефіцієнт конверсії в покупця (ККвП). 

Підраховували ККвП за перші 30 та 90 днів після виходу тайтлу. Рейтинг складається на основі 90-денного ККвП.

Таблиця ігор із найкращим коефіцієнтом ККвП

Дослідники прийшли до таких висновків:

  • Ігри з високими оцінками отримують кращі показники конверсії вішліста і продажі гри.
  • Високий рейтинг гри від гравців значно збільшує шанс мати кращі показники втримання рівня продажів після релізу гри.
  • Відомий бренд з великою фанатською базою і наявність попередніх успішних проектів дозволяє грі мати високий коефіцієнт конверсії вішлісту в покупки незалежно від оцінки гри. Можливо, саме завищені очікування до відомих брендів призводять до більш критичного оцінювання нових продуктів гравцями.
  • Реліз гри восени чи перед самим Новим роком не впливає значним чином на фінансову успішність великого проекту. Проте, для інді-ігор рекомендовано не виходити в “гарячий сезон”. Висока конкуренція високобюджетних проєктів з великими маркетинг-витратами зменшує ймовірність отримання органічного трафіку чи уваги медіа.
  • На сьогодні серія Call of Duty є безперечним лідером з розміру фанатської аудиторії в ігровій індустрії серед платних ігор в Steam, що дозволяє грі продаватись високим тиражем, навіть попри низькі оцінки від користувачів та найвищу ціну гри на ринку без регіональних цін.
  • Тільки найвідоміші високобюджетні франшизи можуть дозволити собі виходити без регіональних цін з високою ціною за копію гри і мати високі показники продажів. У випадку, коли вартість гри відповідає якості і приблизним очікуванням гравців - висока ціна негативно не впливає на продажі ігор.

Нагадаємо, Microsoft розглядали можливість придбати SEGA та ще ряд інших компаній.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.