Софія Піхало

Капітан Team Vitality Ден apEX Мадесклер дав інтерв’ю репортерці Players Софії Піхало під час медіадня IEM Katowice 2025 з CS2.

Почну з привітань, адже ви досягли найкращого результату на турнірах в Катовіце.

Я вже грав у плей-оф.

Не в півфіналі. Тож, вітаю з цим.

Так. Дякую.

У твоїй команді новий гравець. Як оцінюєш його адаптацію?

Ну, справді добре, якщо бути чесним. З того часу, як він приїхав, все йде дуже добре. Я б сказав, все йде за планом. Ми працюємо разом, намагаємося пізнати один одного ще більше, намагаємося інтегрувати його в нашу систему і надаємо йому велику свободу. Отже, ситуація виглядає добре, я б сказав.

Що змінилося в команді з приходом ropz?

Я думаю, що багато чого змінилося. Минулий рік був важким. Тому добре мати новий, свіжий подих, в якомусь сенсі. Також нові ідеї, нова етика праці. Кожен у команді зараз викладається ще більше, тому що ми хочемо добитися хороших результатів, і ми знаємо, що цей хлопець — переможець, він багато чого виграв. Тому це справді новий початок.

Що можеш сказати про ваших потенційних суперників у півфіналі і далі?

Ми будемо грати або з Eternal Fire, або з Mongolz. Дві нові команди, дві команди, які показують дуже хороші результати в CS за останні пару місяців. Обидві команди покращуються, обидві дуже небезпечні. Ми програли, насправді, три рази поспіль проти Eternal Fire. Проти Mongolz це завжди були дуже близькі ігри. Тому, кого б ми не зустріли — це буде складний матч. Але ми хочемо показати, що ми найкраща команда тут. Тому нам потрібно перемогти, хто б не був нашим суперником.

Ваш перший матч на турнірі був проти 3DMAX. І він виявився емоційним. Як ти думаєш, що стало причиною вигуків Gravity? Ви обговорювали ситуацію з кимось з 3DMAX після матчу?

Так. Очевидно, що ми всі французи, Zywoo, я і 3DMAX, тому ми добре один одного знаємо. Я грав з ними на FACEIT і так далі, тому ми знаємо один одного. Я, насправді, знав, що Gravity буде кричати багато. І я мусив відповісти, бо інакше не міг дозволити йому говорити так багато. Так, але після гри ми поговорили, і все гаразд.

А чому Zywoo нічого не сказав?

Бо Zywoo такий. Zywoo не говорить багато в таких ситуаціях. Це не його стиль, я б сказав.

Він трохи втратив свій зірковий час, трохи покричати.

Саме так.

Можливо, ти вже бачив інтерв'ю EliGE про необхідність змін у економіці CS. Він сказав, що потрібно більше збройних раундів. Ти вважаєш, що економіка потребує змін?

Так. Я думаю, що це буде хороше рішення для гри, якщо ми зменшимо кількість економічних раундів і зробимо більше збройних раундів. Але я думаю, що стан гри зараз не такий поганий. Тому я думаю, що гра покращилася з початку. І це те, що мені подобається. Тож, так, можна було б зробити багато змін. Але подивимось, як це буде.

А що стосується змін у маппулі, ти хочеш, щоб якісь мапи змінилися, і чому?

Anubis був досить важким. Тому, можливо, додавання нової карти було б непогано.

Можливо Cache?

Що завгодно. Щось нове.

Але є причини для змін? Чи просто хочеш чогось нового?

Проблема в тому, що Anubis зараз дуже важкий для CT-сайду. Тому, подивимося. Я не знаю, що люди можуть зробити з мапою зараз. Можливо, потрібно змінити саму мапу. Це здебільшого про це.

Я думала, що рівень перемог на Anubis… команда, яка пікає Anubis, має вищий рівень перемог, і, можливо, там є дисбаланс.

Ні, я просто думаю, що CT-сайд складний. А T-сайд набагато легший. Тому, так, потрібно змінити щось на мапі. Це точно.

А що ти можеш принести в цей Катовіце? Можливо, ти підеш в натовпом і кричатимеш більше? Чи сподіваєшся ти, що натовп буде підтримувати вас?

Не знаю, чи буде натовп підтримувати нас. І мене це не турбує. Я просто хочу виграти. Я просто хочу показати свій найкращий результат. І все. Тому, можливо, натовп буде нас підтримувати. Можливо, ні. Але найважливіше для нас — просто зосередитися на собі.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.