Assassin’s Creed Shadows — одна з найочікуваніших ігор 2025 року, яка вперше переносить серію в відкритий світ феодальної Японії. Головними героями стануть ніндзя Наое та самурай Ясуке — персонажі, які суттєво відрізняються за стилем гри та історією.
Креативний директор Assassin’s Creed Shadows Джонатан Дюмон повідомив, що гравці зможуть зосередитися на одному персонажі, якщо не захочуть перемикатися між двома протагоністами. Якщо вам більше до вподоби один із персонажів, ви зможете пройти більшу частину гри, не переключаючись на іншого, і це не вплине на ігровий досвід, але за словами Дюмона, варто спробувати обох.
Також Джонатан Дюмон в інтерв’ю Screen Rant розповів, що команда провела масштабні дослідження, щоб достовірно передати атмосферу періоду Азучі-Момояма, який відзначався політичними потрясіннями та війнами. За його словами, одним із найбільших викликів було створення живого світу, що змінюється з плином часу, а також впровадження паркурної та стелс-механік, які повертають серію до її витоків.
«Ми хотіли, щоб світ дихав і змінювався, щоб гравці не просто слідували за сюжетом, а досліджували довкілля, використовуючи власні інструменти» — зазначив Дюмон.
Окрім основного сюжету, у грі буде багато побічних завдань, від боротьби з бандитами до складних квестів, що розвивають відносини з NPC. Також з’явиться можливість створювати власну схованку, де зберігатимуться зібрані речі, тварини та здобутки персонажів.
Нагадаємо, Crytek звільняє 15% співробітників та зосереджується на Hunt: Showdown 1896.