На трансляції стримера ohnePixel розробник мап для CS:GO T-R3x3r розповів, що за один скін автор в середньому отримує 400 тисяч доларів. Ще він сказав, що автор не забороняє розкривати суму прибутку, але зазвичай розробники самі уникають розмов про дохід.
«Напевно, я можу розкрити свій заробіток. Творцям скінів теж можна розповідати, скільки вони заробляють. [Справді?] Так-так, звичайно. Єдине, що не можна робити, говорити, як це розраховується. Але розкривати загальну суму можна. <...>
Просто вони не хочуть обговорювати це. Те саме, якби ви запитали чиюсь зарплату. <...>
Між кейсами досить велика різниця. Рік тому я зробив розрахунки, які мають бути відносно точними. Середня сума за скін, якщо не зважати на кейс «Гідра», де вона склала близько $50 тис. Що досить погано, але інші скіни в середньому приносять $400 тис.»
Нагадаємо, датамайнер з’ясував, що Valve заплатили творцям Tuscan та Anubis по 150 тисяч доларів.