Олексій Харченко

Головний тренер NAVI Андрій B1ad3 Городенський дав інтерв’ю головному редактору Players Олексію Харченко після поразки у гранд-фіналі BLAST Premier Spring Final 2024 з CS2.

Я хотів би запитати про піки зараз. Чому, наприклад, ви пікнули Dust?

П'ять мап, немає різниці, що пікати. П'ять мап, ми можемо пікати будь-що. Dust2 ми виграли два рази, це нормальна мапа для нас.

Якщо подивитися на статистику spirit, вони сильно грають, у них високий вінрейт майже на всіх мапах, вам не було різниці, що пікати? Глобально, так би мовити.

Ні, Dust2 – це наша мапа, нам треба щось пікати.

По мікромоментам, як ви думаєте, їх aim був кращий в цьому конкретному матчі, ніж ваш?

Я ще не бачив гру, тому не знаю, але, взагалі, ми помилялися, дуже погано контролювали ситуацію на мапі. Не вистачає досвіду.

Якщо оцінювати цей сезон, у вас є одна перемога на мейджорі і декілька поразок у півфіналі і сьогодні в фіналі. Як ви би оцінили цей результат?

Думаю, нормально. Фінал на цьому турнірі – це дуже гарно для нас. Ми показали, що можемо обігрувати сильні команди. Була впевнена перемога над vp, над Astralis доволі таки впевнена. Тому не все гарно, але і не все погано.

Якщо говорити про гравців, можна когось виділити по цьому фіналу?

Всі старалися. Я не можу сказати, що хтось грав краще за всіх. Всі старалися, у всіх були гарні моменти, у всіх були погані моменти. Тому десь всі рівно.

Якщо брати в цілому, команді не вистачило того рівня, щоб перемогти spirit на даному етапі?

Ну, не знаю. Можливо, bo5 заважало, бо треба було підготувати багато мап. Ми, наприклад, готувалися вчора до матчу 4.5 години. Сьогодні такий розклад, що у нас було тільки 2 години, бо ми закінчили пізно ввечері. І одразу о першій годині треба бути тут, на арені. 

Тобто не вистачало часу?

Стовідсотково не вистачало часу. Але все одно всі ідеї, які ми придумали, вони були реалізовані не на 100% і з браком.

Тобто стратбук, який ви підготували разом, він був не повністю допрацьований?

Ми його реалізували в грі з помилками. Не дуже рівно все було. Десь хтось забував щось. 

Це питання досвіду? 

Досвід так, але все одно, було 5 мап, а це дуже багато інформації. Треба робити все чітко, бути на крок попереду. І це було важко робити.

У нас зараз буде перерва, у вас буде час, щоб проаналізувати все. Що далі для NAVI? 

Зараз відпустка, а потім збираємось на буткемп у липні.

І Кельн, так?

Ні, у нас Саудівська Аравія, потім BLAST, Копенгаген, потім Кельн.

І цей ростер, на даному етапі це ті 5 гравців, які сьогодні грали фінал?

Так, я думаю, так.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.