Софія Піхало

Головний тренер NAVI Андрій B1ad3 Городенський дав післяматчеве інтервʼю  репортерці Players Софії Піхало після перемоги над MOUZ у матчі за вихід у гранд-фінал IEM Cologne 2024.

Що пішло не так за атаку на Mirage і на Inferno? 

На Inferno ми досить погано контролювали банан за Т-сайд. Ми були дуже розгублені в мід-раунді.

Нам не вистачало якогось гарного рішення, чіткого, ефективного, швидкого, що б вони не змогли перегрупуватися. А на Mirage ми дуже поспішали після того, як у нас був контроль на мапі, в моментах, коли ми знаходили ентрі-фраги. Ми дуже поспішали і не було однієї ідеї на всю команду. 

Раніше зʼявилась інформація, що ви були досить  здивовані, що MOUZ пікнули Inferno. Як ви думаєте, чому вони обрали саме цю мапу? 

Я був дуже здивований, бо вони дуже рідко... Я навіть не пам'ятаю, коли останній раз вони пікали цю мапу. Це перший фактор.

Другий фактор. Це мапа, яку не дуже ефективно пікати. Тільки якщо дуже поганий Inferno у суперника, можна її вибирати. І третє, вони не грали її на цьому турнірі, це дуже важко. Навіть не важливо, що ти тренував до цього.

Останній раз вони грали цю мапу, мабуть, в Ріяді. Не важливо, що ти тренував тут, на сцені. Це не той момент, коли треба брати цю мапу вперше.

Але вони були близькі, можна сказати, nice try. 

Клатчі Алексі і вигране еко стало ключовим фактором перемоги? Чи загалом усі гравці постаралися? 

Я думаю, що, якщо брати Mirage, бо Inferno також було важливе, то Inferno ми дотягнули разом.

А на Mirage, я думаю, що нам трошки пощастило, що вони не змогли зробити те саме, що ми повинні були зробити на Inferno за Т-сторону. Саме до допів. Вони не змогли цього зробити на Mirage за Т, бо вони віддали еко раунд.

Два клатчі, я вважаю, це трошки інша історія. Клатчі в таких матчах – це норма. Наприклад, виграють вони два клатчі. Потім ми будемо казати в інтерв'ю, що «ух, два клатчі ми програли, а якби ми їх виграли?». Це Counter-Strike. Скажімо так, це Counter-Strike, де немає простору для помилок.

Я бачила, що ви дуже активно ходили за спинами гравців. Чи переживали ви за них з таким-то високим вінрейтом, який у вас є на Mirage, більше 90%, що ви можете програти цю мапу? 

Що ми програємо вінстрік? Ну, ні. Під час матчу я про це не думав, але один раз було. За Т-сторону, коли рахунок був 5-1. Ми жартували, що якщо ми програємо зустріч, то ми виграємо Mirage. Була б гарна новина, що хоч вінстрік у нас був гарний. 

А тут було навпаки. Я трошки про це подумав. Але я не переживав, що ми програємо. Якщо чесно, далі був Ancient також. 

Виходить, що клатчі Алексі – це доказ, що статистика не грає в CS. Індивідуально в нього було 1-11 спочатку, потім він зміг перевести гру на перемогу. 

Так, так. Ти знаєш, що взагалі, коли ми почали погано грати за Т на Mirage, відчувалося, що ми просто не можемо трохи грати в свою гру. Ми трохи нервували і так далі. Він не міг знайти свою гру, ми помилялись.

Також був трошки луз на сцені в плані комунікації. Ми не могли чути все чітко, як на практиці, наприклад. І його клатчі, так, вони доказують, що це… Я думаю, це персональна штука, бо це залежить від гравця.

Бо хтось може так і поплити далі, і нічого не зробити. А Алексі дуже гарно залишався в фокусі. І в обидвах клатчах він був сконцентрований. Ми бачили, що він знає, що він робить. 

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.