Шутер від Electronic Arts стартував із вражаючими показниками. За даними аналітика Ріса Елліотта з Alinea Analytics, Battlefield 6 уже продалася більш ніж 6,5 мільйона копій, принісши понад $350 мільйонів прибутку.
Основну частку продажів забезпечив Steam — близько 3,5 мільйона копій (56,7%) і понад $220 мільйонів доходу. Це пояснюється значною кількістю передзамовлень — понад 1,8 мільйона ще до релізу. На PS5 гра розійшлася тиражем понад 1,5 мільйона копій (23,7%), а на Xbox Series X/S — більш ніж 1,2 мільйона (19,6%).
Крім того, щодня в Battlefield 6 на Steam заходять 2,3–2,5 мільйона активних користувачів, тоді як на PS5 цей показник становить близько 1 мільйона. Попри певні зауваження спільноти, реліз гри вважають успішним, а 28 жовтня стартує перший сезон нового контенту.
Нагадаємо, Результати першого раунду Worlds 2025.