Блогер Олександр Petr1k Петрик поділився способом додавання бінду на jumpthrow, а також forward jumpthrow, runthrow та інших в CS2. Цей бінд допомагає більш точно кидати гранати, коли треба це робити одночасно зі стрибком.
1. Створюєте .txt файл (в Блокноті), називаєте його як завгодно, у мене називається binds.txt
2. Вставляєте туди наступне
3. Замість КЛАВІША1 вказуєте кнопку, на яку хочете мати jumpthrow
4. Замість КЛАВІША2 вказуєте кнопку, на яку хочете мати forward jumpthrow (тобто jumpthrow з 1 кроком вперед, щоб трошки далі летіла гранатка).
5. Замість КЛАВІША3 вказуєте кнопку, на яку хочете мати runthrow (тобто кидок з 1 кроком вперед без стрибка).
Якщо runthrow вам не треба, то можете взагалі не вставляти останній рядок до вашого файлу.
6. Змінюєте розширення файлу з .txt на .cfg
7. Вставляєте ваш файл binds.cfg до папки з конфігами CS2 (не плутати з папкою конфігів CS:GO, вони різні):
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\game\csgo\cfg
8. Щоб кожного разу після запуску гри не писати в консолі exec binds ви можете додати це до параметрів запуску гри:
Бібліотека Steam —> ПКМ по CS:GO —> Властивості —> Загальне —> Параметри запуску —> додаєте текст +exec binds
Нагадаємо, українці здобувають 2 місце на 24 години віртуального Ле Ману.