
Як зазначає Niko Partners у своєму останньому новинній розсилці, платформа Alibaba Tmall нещодавно запустила спеціальний електронний магазин для Black Myth: Wukong. Він має понад 30 категорій брендових товарів, таких як статуетки та аксесуари.
Офіційний флагманський магазин Wukong отримав 3 мільйони юанів ($410 тис.) продажів лише за три дні після відкриття, повідомляє Yikai Global. Шість категорій вже розпродані, причому високий попит збільшив терміни доставки деяких товарів до «протягом 90 днів». Окрім партнерства з Tmall, розробник Game Science також сформував спеціальну команду для «розробки, виробництва та продажу товарів Black Myth: Wukong».
Niko Partners також відзначили, що з моменту запуску в серпні 2024 року Black Myth: Wukong було продано понад 25 мільйонів одиниць по всьому світу, з них 10 мільйонів за перші три дні, 18 мільйонів за два тижні та 20 мільйонів в за перший місяць.

Більшість продажів Black Myth: Wukong припадає на внутрішній ринок. За словами директора з досліджень та аналітики Niko Partners Даніеля Ахмада, близько 25% від загального обсягу припадає на країни за межами Китаю (станом на вересень 2024 року). За оцінками GameDiscoverCo, гра привернула увагу понад 3,5 мільйона гравців PS5 у Китаї.
Хоча Wukong далеко не перша по популярності відеогра в Китаї — такі ігри, як Genshin Impact від та Honor of Kings мають велику кількість шанувальників по всьому світу — вона стала першою, яка досягла комерційного успіху, відірвавшись від традиційної бізнес-моделі китайської ігрової індустрії «free-to-play».
У статті The Wire China згадується, що ця модель переважає значною мірою через домінування мобільних ігор у Китаї. Заборона на продаж консолей на кшталт PlayStation, знята лише у 2015 році, призвела до того, що багато геймерів вперше познайомилися з іграми через свої смартфони, де користувачі очікують безкоштовних додатків. Розвиток онлайн-піратства на початку 2000-х років змусив багатьох китайських розробників комп'ютерних ігор перейти від авансових платежів до покупок у додатку та мікротранзакцій.
Втім, світовий успіх проривного хіта від Game Science також не викликає сумнівів. Згідно з даними, Black Myth: Wukong стала найбільшим релізом Steam 2024 року як за кількістю проданих одиниць, так і за валовим доходом.
Нагадаємо, Warner Brothers закриє гру Multiversus 30-го травня.