На Bloomberg вийшов матеріал про мультсеріал «Аркейн» за всесвітом League of Legends. Журналісти написали, що проєкт став комерційним провалом.
На розробку серіалу пішло біля $250 млн, що робить його одним із найдорожчих проєктів на Netflix. Але за інформацією Bloomberg, вихід шоу не вплинув на збільшення гравців та не мотивував активних користувачів витрачати більше коштів на LoL.
При цьому не всі працівники Riot були задоволені перенаправленням внутрішніх ресурсів на виробництво серіалу. На їх думку, цей проєкт шкодив всесвіту League of Legends.
Виконавчий продюсер League of Legends Пол Беллецца в спілкуванні з Bloomberg відзначив, що в компанії не очікували на успіх першого сезону «Аркейн», через що розробники не встигли придумати під нього більше внутрішніх активностей. До другого сезону Riot Games були більше готові, а сама гра продовжує приносити мільйони доларів завдяки мікротранзакціям.
На матеріал відреагував співзасновник Riot Games Марк Меррілл. На Reddit він відзначив, що журналісти не правильно розуміють плани компанії
«Людям, які дивляться на світ через призму короткострокових, транзакційних, цинічних інтересів, дуже важко зрозуміти Riot. Так було з різними людьми, які намагалися стверджувати, що якісні безплатні ігри не зможуть існувати, що кіберспорт не має сенсу, що наша музика була божевільною, а тепер кажуть, що «Аркейн» не був вартий того.
Ці люди думають, що ми робимо такі речі, як «Аркейн», щоб продавати скіни, а насправді ми продаємо скіни, щоб робити такі речі, як «Аркейн». Riot - це компанія, яка керується своєю місією, і її співробітники постійно прагнуть зробити так, щоб гравцям було краще. Саме тому ми успішно робимо це знову і знову в різних іграх, а тепер і в різних сферах - спорті, музиці та анімації. Чи все в нас виходить? Ні. Але ми не зосереджені на отриманні прибутку в короткостроковій перспективі - ми прагнемо приносити виняткову користь нашій аудиторії в довгостроковій перспективі, знову і знову.
Якщо говорити прямо: «Аркейн» виявився успішним в очах аудиторії, і це означає, що він був успішним і для нас.»
Нагадаємо, GSC поки не планують портувати S.T.A.L.K.E.R. 2 на PlayStation 5.