CD Projekt обирає «консольний» підхід до розробки The Witcher 4, але небезпідставно

Софія Піхало
16.06.2025

CD Projekt пояснили, чому вони обрали «консольний» підхід до розробки довгоочікуваної The Witcher 4, тоді як у попередніх іграх вони використовували підхід, орієнтований на ПК, повідомляють IGN.

Раніше цього місяця CD Projekt представила приголомшливу технічну демонстрацію The Witcher 4, створену за допомогою рушія Unreal Engine 5, яка дала фанатам чітке уявлення про те, чого очікувати від гри. Відео, зняте на PlayStation 5 з частотою 60 кадрів в секунду, розповідає про те, як Цирі досліджує небачений раніше регіон Ковір в розпал контракту з монстром.

У технічній демонстрації неймовірна кількість деталей, з плавною анімацією на рівні, який ми ще не бачили на нинішньому поколінні консолей. Цирі та її кінь Келпі мають особливо вражаючі рухи та взаємодію один з одним, NPC та ігровим світом, коли вони прокладають собі шлях через гори Ковір до жвавого портового міста Вальдрест. У певний момент демо-версії CD Projekt збільшили кількість NPC у сцені на ринку до 300 індивідуально анімованих персонажів. Демонстрація завершилася першим поглядом на Лан Ексетер, зимову столицю і велике портове місто Ковіра.

Розмовляючи з технічними експертами Digital Foundry після демонстрації демо-версії, віце-президент CDPR з технологій Чарльз Тремблей пояснив, чому студія показала технічну демонстрацію The Witcher 4 спочатку на PS5, а потім на ПК, зазначивши, що вона дотримується підходу до розробки гри «спочатку для консолей».

"Ми завжди робимо гру для ПК, просуваємося вперед, а потім намагаємося зменшити масштаби, — сказав Чарльз Тремблей. «Але у нас було так багато проблем у минулому, що ми намагалися сказати, що цього разу ми дійсно хочемо бути більш орієнтованими на розробку для консолей».

Ця згадка про проблеми в минулому є кивком на катастрофічний запуск гри Cyberpunk 2077 у 2020 році, яка настільки погано продавалася на консолях, що Sony зрештою вилучила її з PlayStation Store і запропонувала відшкодування. На тлі фурору CD Projekt вибачилася перед клієнтами за те, що не показала гру на базових консолях останнього покоління до запуску, визнавши, що «ми повинні були приділити більше уваги тому, щоб вона краще грала на PlayStation 4 і Xbox One».

CD Projekt витратила роки на виправлення технічних проблем гри, але зробила це успішно, і зараз Cyberpunk 2077 є масовим хітом і навіть була успішно випущена на Nintendo Switch 2 в якості стартової гри.

Тепер, коли The Witcher 4 знаходиться в розробці, але вийде не раніше 2027 року, CD Projekt явно прагне уникнути тієї ж помилки. Пізніше в тому ж інтерв'ю Якуб Кнапік, віце-президент, глобальний арт-директор CDPR, у туманних виразах говорив про переваги того, щоб спочатку випустити гру на консолі, а потім «масштабувати» її на такі платформи, як ПК.

"Ми хотіли вирішити певні проблеми, — сказав він. "Це досить логічно, якщо подумати, адже масштабувати легше, ніж зменшувати.

"Ми знали, що як тільки ми створимо певні основи як візуально, так і технічно, з'явиться можливість для масштабування. Що це означає — це вже інше питання. Ми — CDPR, ми завжди любимо випробовувати комп'ютери на межі можливостей. Це просто творчий процес, як це дійсно використовувати".

Потім Тремблей втрутився, щоб наполягти на тому, що ПК-геймери отримають свої гроші за The Witcher 4, коли вона врешті-решт вийде, незважаючи на підхід «спочатку для консолей».

«У минулому для групи було надзвичайно важливо, що якщо люди платять хороші гроші за своє обладнання, то ми хочемо, щоб вони отримали те, що гра може надати за це, а не спрощений досвід.»

"Тож це те, що ми обов'язково дослідимо. Компанія починала як PC-компанія, і ми, безумовно, хочемо мати найкращий досвід для ПК-геймерів. Але поки рано говорити, що це буде означати для The Witcher 4".

Варто пам'ятати, що, випустивши The Witcher 4 на Xbox Series X, компанія також повинна випустити її на менш потужній Xbox Series S. Досі всі розмови йшли про те, що CD Projekt зобов'язалася забезпечити 60 кадрів в секунду для The Witcher 4 на всіх консолях, але в інтерв'ю DF Тремблей визнав, що масштабування до Series S зі збереженням 60 кадрів в секунду буде «надзвичайно складним».

«Я хотів би, щоб ми вже зробили багато роботи над цим, але ми цього не зробили», — сказав він. "Тож це те, що точно буде наступним на нашому радарі. Я скажу, що 60 кадрів в секунду, безумовно, буде надзвичайно складним завданням на Xbox Series S. Давайте просто скажемо, що це те, що нам потрібно з'ясувати".

Нагадаємо, The Witcher 4 вийде не раніше 2027 року.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.