Продажі гри від Sandfall Interactive стрімко зростають на всіх платформах. RPG Clair Obscur: Expedition 33 продовжує набирати популярність, за 12 днів після релізу гра подолала позначку в 2 мільйони проданих копій. Про це повідомили розробники зі студії Sandfall Interactive та видавець Kepler Interactive в офіційній публікації, подякувавши гравцям за підтримку.
«Ми з захопленням спостерігали, як багато з вас розпочали цю подорож. Відчуваючи кожен крок, кожну емоцію, кожне відкриття разом із вами. А тим, хто тільки приєднується — ласкаво просимо. Завтра вже близько» — йдеться в заяві.
На платформі Steam гра також демонструє високі результати, 4 травня кількість одночасних гравців сягнула 145 063 (за даними SteamDB). І це лише частина загальної аудиторії, оскільки проєкт також доступний у Epic Games Store, на Xbox для ПК, а також на Xbox Series X|S і PS5. Важливо, що гра стала доступною з першого дня через Game Pass.
Представник Kepler Interactive, Метью Хандраган, прокоментував близький запуск Expedition 33 та Oblivion Remastered, підкресливши, що унікальність першої — головний фактор її впевненого старту.
Clair Obscur: Expedition 33 здобула схвальні відгуки завдяки емоційній історії, витонченому дизайну та вдалій комбінації покрокових боїв із елементами souls-like.
«Є деякі недоліки, пов’язані з обмеженою дослідницькою складовою та дрібними незручностями, але ці мінуси не здатні затьмарити гру, що має всі шанси стати новою класикою жанру RPG» — зазначає оглядач GameSpot Річард Вейклінг.
Нагадаємо, другий трейлер GTA 6 подолав позначку у 63 мільйонів переглядів за добу.