Тренер команди MOUZ Денніс sycrone Нільсен дав інтерв'ю спеціальному кореспонденту Players Олексію Харченку після перемоги над spirit у чвертьфіналі BLAST.tv Austin Major 2025 з CS2.
Ви розпочали турнір з двох поразок. Зараз ви у півфіналі. Що ви відчуваєте зараз і чи сподівалися ви, чи очікували ви, що результат повернеться з 0-2?
Гарне питання, тому що за рахунку 0-2 ми знаємо, що незалежно від того, з ким ми граємо, ми можемо їх перемогти.
І один невдалий день не визначає велику команду. У кожному матчі, який ми тут провели, нам вдавалося бути конкурентоспроможними. У грі 0-2, грі 1-2, грі 2-2, також зараз у чвертьфіналі проти Spirit.
Я думаю, що ця команда з часом розвинула певний рівень наполегливості та ніколи не здається. І віра та довіра, які ми маємо один до одного, неймовірні, і я думаю, що це знову відбулося в такий день, як сьогодні.
Чи була гра проти Spirit найважчою на цьому турнірі для вас зараз?
У кожній грі, яку ми зіграли, ми викладалися на повну. І навіть на груповому етапі ми викладалися на повну, ми грали на 100%. Тут було те саме. Нам потрібно було викластися на повну, щоб перемогти.
Якщо подивитися на Mirage, першу мапу, що пішло не так з точки зору маппоінтів? Чому ви програли таку велику кількість важливих клатчів?
Коли ви програєте будь-який раунд проти Spirit, вони, ймовірно, зіграли хороший раунд. І я думаю, що для нас, об'єктивно дивлячись на Mirage, ми могли виграти, повинні були виграти, але цього не сталося.
Що вразило мене та команду, так це те, що ми були занадто напружені в середині раундів. Як тільки ми потрапляли в клатч-ситуацію, ми були метушливими та робили індивідуальні помилки через стрес. І це коштувало нам цієї мапи, на мою думку.
Ми програвали багато ситуацій, коли ми або мали великий контроль карти, або мали гарний пост-плант, або мали ентрі-кіли. Я також хочу віддати належне Spirit за те, що вони повернулися. Я думаю, що у них є справді клатчові гравці.
Наприклад, такий хлопець, як Sh1ro, чудово грає в клатчі. Він, мабуть, у будь-якій грі отримає кілька клатчів, особливо в Bo3s. Це була велика проблема для нас на Mirage.
Я думаю, що ми зіграли досить добре. Ми просто не змогли впоратися в ситуаціях 1 на 1.
Ви згадали про стрес, і ми бачили, що арена здебільшого була проти вас. Чи було це проблемою для гравців і для вас особисто? Чи ви не відчували такого тиску?
Я думаю, що для більшості хлопців, також і для мене на даний момент, це вже не такий великий фактор. Я думаю, звичайно, що коли виходиш на сцену, ти трохи більше хвилюєшся.
Хвилювання часом зробить вас трохи надмірно нетерплячим, або, можливо, активує замкнуте в собі бачення, що може ускладнити ситуацію. Я думаю, що ця гра, а також попередні турніри, показали, що ми сильно виросли в цьому плані. Що стрес не обов'язково є тим, що нас відлякує.
У мене є питання щодо Spinx. Цей хлопець, він дав вам таку вогневу міць, яка дуже важлива для команди?
Я думаю, що Spinx — це більше, ніж просто вогнева міць, він трохи зріліший за інших хлопців.
Також його характер і особистість трохи спокійні. Тож, я б сказав, що на нього не так сильно впливає момент. І в такий день, як сьогодні, нам також потрібно, щоб він зіграв у деякі вирішальні моменти.
Я думаю, що він це зробив. І це те, що він дав нашій команді. Частково тому, що він, можливо, на один-два роки старший за досвідом, але я думаю, що це також просто його характер.
Тож, коли ви взяли його до команди, ви отримали цей баланс досвіду та молодих, скажімо так, молодших гравців?
Так, саме так. Він все ще трохи вписується в те, що у нас одна з наймолодших команд, водночас забезпечуючи певний досвід.
BLAST показав комунікацію вашої команди під час мапи Mirage. Чи була ваша внутрішня комунікація трохи напруженою?
Ні, я б так не сказав. Я думаю, що в будь-якій грі, де ти справді хочеш перемогти, буде певна напруга.
Це неминуче. Це гра на найвищому рівні. Іноді напруга накопичується, потрібно трохи її звільнити. Також нам потрібно дати один одному простір для цього. Це станеться. Я думаю, що в цій команді, порівняно з іншими командами, напруга на відносно низькому рівні.