Кристина Фазлієва

Bungie випустили оновлення 8.1.0.4 для Destiny 2, яке вирішує ключові проблеми, пов’язані з "Mask of Fealty", балансом перків зброї та правилами милосердя в режимі Crucible. Завдяки Episode: Revenant гравці отримали нову зброю та обладунки, проте з’явилися й помилки.

Оновлення виправляє недоліки "Mask of Fealty", раніше не не було постійного породження кристалів, як очікувалося, що також фактично обмежувало поширення "Withering Blades".

Правила милосердя в Crucible також були доопрацьовані. Bungie збільшили ліміти балів для активації, щоб матчі не закінчувалися занадто рано і давали шанс команді, що програє, повернутися в гру. Оновлені ліміти стосуються таких режимів, як "Control" і "Clash".

Ще одна важлива зміна – виправлення з балансом перків зброї, яке ускладнювало отримання певних комбінацій. Після запуску підземелля Vesper’s Host гравці помітили, що бажаний roll для гранатомета VS Chill Inhibitor не випадає.

Провівши розслідування, спільнота виявила, що деякі комбінації перків у Destiny 2 отримати значно складніше, ніж інші.

Bungie підтвердили цю проблему, і в подяку гравцям, зробили певну зброю з god roll доступною. Завдяки цьому оновленню, Host Vesper пропонуватиме подвійні нагороди за зустрічі та завершені активності з 9 листопада по 3 грудня.

Крім того, з 19 листопада гравці зможуть відвідати Banshee-44 у вежі, де Exo буде пропонувати god roll для зброї, такої як Rose, Indebted Kindness, Hothead (Adept), VS Chill Inhibitor та інші.

Примітки до виправлення оновлення Destiny 2 8.1.0.4

Crucible

  • Збільшено ліміти балів за спрацьовування правил милосердя.
  • Раніше правило милосердя спрацьовувало лише під час невеликого вікна в матчі, тому ліміт балів для його запуску був навмисно встановлений низьким. Ми збільшили вікно, в межах якого може спрацювати правило милосердя, і відповідно збільшили ліміт балів, щоб запобігти передчасному завершенню ігор, які все ще мають шанс бути конкурентоспроможними.
  • Control, Iron Banner Control, Iron Banner Eruption, Supremacy - від 60 до 70.
  • Zone Control, Iron Banner Zone Control - від 50 до 60.
  • Clash - від 40 до 50.
  • Коригування конкурентного рангу тепер надає меншу вагу різниці навичок між гравцем і лобі.

Trials of Osiris

  • Виправлено проблему, через яку шейдер Shaded Envy не можна було обладнати або переглядати в колекціях.

Raids & Dungeons.
Vesper’s Host

  • Виправлено проблему, через яку гравці могли використовувати місцевість, щоб перейти безпосередньо до першої зустрічі.

Garden of Salvation

  • Виправлено проблему, через яку секретні скрині лише скидали броню. Тепер вони також можуть скинути зброю.

Episode Echoes

  • Exotic Mission: Encore
  • Encore Виправлена проблема, через яку спроба конкретного таємного тріумфу могла спричинити помилки у другій половині місії, якщо вона буде досягнута без смерті.

Breach Executable

  • Виправлено проблему, через яку запуск у експертну версію діяльності призводив до помилок.

Episode Revenant

  • Виправлено проблему, через яку сезонний виклик 1-го тижня "Onslaught Banes" неправильно вказував Expert Onslaut в описі.
  • Виправлено проблему, через яку рекомендовані тонічні запити Ейдо могли включати недосяжні тоніки.
  • Виправлено проблему, через яку гравці, які розблокували 10% тонічний бафф, мали лише додаток до персонажа, який претендував на елемент Act 1 Key Fieldwork.

Armor

  • Виправлено проблему, через яку Mask of Fealty не створювала послідовно кристали під час перемоги над замороженими цілями за допомогою в'ялого леза. Поширення в'янучих лез, випущених зараз, трохи збільшило гравітацію, щоб затягнути поширення, щоб врахувати це виправлення.

Perks

  • Виправлено проблему, через яку деякі випадкові комбінації пільг було важче заробити за легендарний набір пільг зброї.
  • Виправлено проблему, коли Foundry Weapons падає з більшою кількістю пільг у певних колонках за межами Master Lost Sectors.

Нагадаємо, Blizzard працює над Warcraft II: Remastered.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.