Для класичної Half-Life вийшов масштабний мод під назвою Half-Life: Extended, який не просто додає нові рівні чи покращує графіку, а пропонує своєрідну «режисерську версію» гри, якої ніколи не існувало.
Extended працює на оригінальному рушії GoldSrc і кардинально перебудовує знайомі рівні, а саме змінює їхню структуру, додає нові приміщення, сцени та елементи взаємодії, водночас зберігаючи стилістику та ігрову механіку 1998 року.
На відміну від Black Mesa, яка робить ставку на сучасні технології рушія Source, Extended залишається у межах «ретро» можливостей. За словами розробників, їхня мета — не вдосконалити Half-Life, а показати, якою вона могла б бути, якби у Valve у 1998 році було більше ресурсів і часу.
Доступна демоверсія охоплює перші чотири розділи гри — Hazard Course, Anomalous Materials, Unforeseen Consequences та Office Complex (без вступу з трамваєм). Кожен із них значно розширено: додано нові лабораторії, вентиляційні шахти, допоміжні приміщення, сцени з NPC і нові ігрові ситуації.
Рівні стали довшими, складнішими для орієнтації й багатшими на події. Наприклад, Office Complex тепер — це справжній адміністративний вузол із приймальнею, охороною, офісами, розгалуженими маршрутами та навіть необов’язковими зонами, де легко пропустити цінну зброю. За атмосферою це вже не просто коридорний шутер, а щось ближче до immersive sim.
Сюжет не змінено, але події стали глибшими. Класичні сцени залишились, проте тепер вони доповнені деталями. Наприклад, падіння серверної стійки тепер запускає цілу серію аварій, що надає сцені нової динаміки.
Extended — це про новий погляд на стару гру, який не спотворює оригінал, а навпаки, поглиблює його. Мод орієнтований на тих, хто знає Half-Life напам’ять і хоче пережити знайому історію з новими відтінками.
Нагадаємо, NAVI вибули з VCT EMEA 2025: Stage 1 та не проходять на Valorant Masters Toronto 2025.