Сергій Таран

Компанія GSC Game World випустила патч 1.1 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Оновлення містить 1800 виправлень, а його розмір 110 ГБ.

Розробники відзначили, що патч містить першу ітерацію виправлень A-Life. Також покращили ШІ, відбулося регулювання балансу, покращили оптимізацію та багато іншого. 

Список всіх змін (можуть бути спойлери): 

A-Life виправлення

  • Вирішено проблему зі спауном A-Life NPC за спиною гравця.
  • Тепер гравець може зустрічати мандрівних NPC по всій Зоні набагато частіше.
  • Значно збільшено відстань, на якій NPC A-Life видимі для гравця.
  • Вирішено проблему з агресивною оптимізацією, яка не дозволяла NPC A-Life існувати в автономному режимі (поза зоною візуалізації гравця). В офлайн режимі A-Life продовжуватиме просуватися до своїх цілей. Тепер у гравців з'явилася можливість натрапити на NPC A-Life, яких вони зустрічали раніше, якщо йти в тому ж напрямку, що й NPC.
  • Покращено навігацію NPC A-Life в офлайні за допомогою GameGraph (глобальна навігаційна карта ШІ): Виправлено численні проблеми, коли NPC не могли переміщуватися або знайти шлях до визначених цілей. Виправлено кілька проблем із застряганням NPC у стані переходу з режиму онлайн в режим офлайн.
  • Посилена мотивація A-Life NPC розширювати територію та активно атакувати ворогів і мутантів.
  • Виправлено проблеми, які могли призвести до того, що гравцеві траплялося менше A-Life NPC, ніж передбачалося.
  • Подальше покращення контекстних дій для плавного переходу між офлайн- та онлайн-станами для NPC, які виконували контекстні дії на своїх точках.
  • Групи, що досліджують Зону, тепер більш різноманітні за можливими фракціями та розмірами груп.
  • Під час переміщення Зоною NPC-люди тепер можуть задовольняти свої комунікаційні потреби та розмовляти.
  • І деякі інші покращення.

Покращення ШІ

  • Зменшено кількість клонів і збільшено час перезарядження спавну фантомів Псевдособаки.
  • Збалансовано охоронців, які охороняють хаби та безпечні зони, вони тепер менш стійкі, але більш небезпечні.
  • Виправлено проблему, коли при падінні зомбованим викручувало руки та ноги.
  • Виправлено проблему, коли великі мутанти ховалися за невеликими укриттями, такими як дерева.
  • Виправлено проблему, коли кінцівки мутантів іноді розтягувалися під час стрільби з автоматичної зброї.
  • Виправлено проблему, коли криваві візуальні ефекти відтворювалися кілька разів після смерті щурів від гранати.
  • Виправлено проблему, коли NPC швидко виявляли гравця, якщо він присідав.
  • Виправлено проблему, коли NPC заходили в двері, не відчиняючи їх.
  • Виправлено проблему, коли контролер міг взяти під контроль сюжетних NPC.
  • Виправлено помилку, коли Химера замість того, щоб ховатися в засідці, намагалася увійти у вузький прохід, в який вона не могла пролізти.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися в заборонені зони.
  • Виправлено проблему, через яку мутанти, що перебували в укритті, не змінювали його при отриманні ушкоджень.
  • Виправлено візуальні ефекти телепатичних здібностей Бюрера.
  • Незначні виправлення бойової поведінки NPC, що стріляють з укриттів.
  • Виправлено анімацію кидання предметів Бюрером.
  • Виправлено деякі проблеми, пов'язані з тим, що NPC простоювали і відмовлялися починати діалоги, пов'язані з місіями.
  • Виправлено проблему, коли мутанти продовжували атакувати нокаутованих зомбованих.
  • Виправлено проблему, коли NPC застрягали в анімації прицілювання.
  • Виправлено помилку, коли анімація смерті відтворювалася для NPC, який ставав зомбованим.
  • Виправлено проблему, коли нейтральний NPC залишається нейтральним після того, як гравець влучає в нього атакою ближнього бою.
  • Виправлено проблему зі анімаціями рук деяких NPC під час стрільби.
  • Загальне покращення бойового досвіду та орієнтації NPC у великих боях з великою кількістю трупів.
  • Виправлено помилку, коли гравець міг вбити химеру за допомогою специфічних аномалій.
  • Виправлено проблему, коли NPC пробивали об'єкти та стіни під час стрільби з укриттів.
  • Незначні покращення для мирної поведінки NPC.
  • Виправлено проблему, коли NPC не припиняли бій після початку викиду.
  • Виправлено проблему, через яку деякі мутанти не могли зістрибнути з перешкоди.
  • Виправлено проблему, коли NPC не повертався на локацію місії після закінчення викиду.
  • Виправлено поведінку бандитів після закінчення викиду під час місії У Яблучко.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися, якщо NPC не міг прокласти маршрут до своєї мети.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли перестати розмовляти один з одним після завантаження збереження.
  • Виправлено проблему, коли трупи мутантів відлітали на велику відстань від місць, де їх було вбито пострілом з дробовика.
  • І ще понад 50 дрібних аномалій було виправлено.

Регулювання балансу

  • Збільшення винагороди за деякі місії.
  • Виправлено помилку, коли артефакти з ефектом "Фізичний захист" давали максимально можливий ефект.
  • Змінено вартість артефакту Золота рибка на 14000 купонів.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг мати нескінченну кількість купонів, продаючи та повертаючи назад будь-які витратні матеріали.
  • Виправлено баг із накруткою грошей при продажі лише частини з усього обраного товару у вікнах продажу.
  • Виправлено проблему, коли NPC A-Life могли з'являтися мертвими та з повними обоймами набоїв.
  • Збільшено час перезарядження здібностей Снорка на 30%.
  • Збільшено шкоду від Гаусс-гармати.
  • Зросла складність бою з Коршуновим.
  • Перераховано нагороди за місії Гарпії.
  • Виправлено миттєву смерть гравця після отримання майже повної шкали радіації.
  • Виправлено те, що Полтергейст і Бюрер у деяких випадках не завдавали шкоди кинутими предметами.
  • Вилучено приціл POS 8x з асортименту деяких торговців.
  • Підправлено шкоду від псі-полів.
  • А також понад 10 інших незначних виправлень.

Оптимізація, продуктивність та вильоти

  • Подальші вдосконалення мертвих зон і кривих для руху геймпада, прицілювання і керування камерою для більш плавного і керованого досвіду гри на геймпаді.
  • Покращення продуктивності в густонаселених районах карти.
  • Виправлено падіння продуктивності на відеокартах серії NVIDIA RTX 3000 з увімкненою генерацією кадрів FSR.
  • Виправлено проблему із зависанням гри на виході з тунелю під час місії Світло в кінці тунелю.
  • Виправлено проблему з непрацюючим геймпадом Razer Kishi Ultra, якщо він підключався через Bluetooth або кабельне з'єднання.
  • Виправлено проблему, коли бездротовий геймпад MSI Force Pro не працював через Bluetooth або кабельне з'єднання.
  • Виправлено проблему, коли геймпад Xbox X/S не працював через Bluetooth-з'єднання.
  • Покращення гри з геймпада.
  • Виправлено проблему з візуальними артефактами в ігровому інтерфейсі з увімкненим DLSS.
  • Виправлено помилку, коли будівля зникала з екрану гравця на локації Завод.
  • Виправлено проблему, коли будівля біля Янтаря несподівано з'являлася в полі зору гравця під час наближення до неї.
  • Виправлено падіння фпс, яке могло бути спричинене великою кількістю частинок води.
  • Виправлено падіння фпс під час взаємодії з трупами на мілководді.
  • Виправлено численні краші EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION.
  • Виправлено численні збої Fatal Errors, Low Level Fatal Errors, та Assertion Failures.
  • Загалом було розслідувано понад 200 крашів та впроваджено виправлення.

Катсцени

  • Численні покращення лицьової анімації та озвучення для обох мов.
  • Виправлено проблему з відсутністю кадрів у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему з відсутністю NPC у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему, коли персонажі могли бути бездіяльними або мати відірвані частини тіла/спорядження у кількох катсценах.
  • Виправлено проблему з відсутністю субтитрів у кількох кадрах.
  • Виправлено проблему з відсутністю тактильного зворотного зв'язку у геймпадів в деяких сценах.
  • Виправлено проблему, через яку фінальна катсцена не відтворювалася в місії Вічне сяйво.
  • Виправлено проблему, коли катсцена в кінці місії Повернення на Терикон не розпочиналася.
  • Виправлено проблему з невидимістю Шустрого під час катсцени місії У пошуках провідника.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг померти під час катсцени в місії Останні приготування.
  • Загалом було вирішено понад 80 проблем зі катсценами.

Взаємодія з об'єктами

  • Виправлено проблему, коли ліфт у лабораторії X-11 зачинявся після завантаження збереження під час місії Заповітне бажання.
  • Виправлено фізику ящиків з боєприпасами та розбитих ламп.
  • Виправлено деякі проблеми, через які NPC могли застрягти у дверному отворі в різних локаціях.
  • Виправлено проблему, коли звук спуску по драбині міг зациклюватися і гравці застрягали на сходах після того, як спускалися з них.
  • Виправлено звук при взаємодії з мертвим тілом.
  • Виправлено проблему, коли дотик NPC до дверей під час руху або бою призводив до того, що двері неприродно колихалися.
  • Виправлено те, що підказки про взаємодію з лутом і тілами, які можна підібрати, з'являлися на різній відстані від тіла.
  • Виправлено підказку взаємодії для лікування NPC, яка була активна, коли у гравця не було аптечки.
  • Виправлено проблему, коли з деякими витратними матеріалами не можна було взаємодіяти.
  • Також було виправлено до 20 інших пов'язаних з цим проблем.

Основні місії та розвиток сюжету

  • Виправлено понад 15 помилок, пов'язаних з місією На межі, зокрема проблеми, коли Хом'як і Рикошет помирали після входу до клубу, помилки, що заважали зціленню Славка-аптекаря, дозволяли моноліту і мутантам потрапляти до сховища Хом'яка та інші.
  • Виправлено помилки в місії Невеликий інцидент, включаючи проблему, через яку етап Запитати Ріхтера про вчених був скасований замість завершення після діалогу з Ріхтером, якщо гравець уже мав нашийник мутанта, і помилка з оманливим маркером у меті Отримати нашийник мутанта.
  • Виправлено помилки в місії Образи абсолютної істини, коли Шрам міг не спавнитись при завантаженні сейву, помилки через які Шрам міг стати ворожим до гравця, помилки через які Представник міг стати ворожим до гравця та інше.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг розпочати діалог з Ріхтером після перемоги над загоном монолітівців у місії Останнє бажання.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг отримати софтлок, поранивши Ріхтера і зробивши його ворожим під час місії Останнє бажання.
  • Виправлено помилку, коли клон Фауста залишав своє місце на балконі, коли гравець бився з монолітівцями під час місії Штурм «Дуги».
  • Виправлено проблему, коли Фауст застрягав під час бос-файту у місії Штурм «Дуги».
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг допомогти солдату, оточеному монолітівцями під час місії Як у старі добрі.
  • Виправлено проблему зі смертю Лодочки в таборі Тихого під час місії Як у старі добрі.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг пройти місію Тонка матерія, якщо він підбирав квестові предмети до початку місії.
  • Fixed an issue with an absent Regenerator during An Act of Mercy mission.
  • Виправлено помилку, через яку ліфт у лабораторії X-11 залишався зачиненим під час виконання місії Жест милосердя.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг застрягти у вентиляції під будівлею ARL під час місії Жест милосердя, якщо він зайшов туди до розмови з Кривенком.
  • Виправлено проблему, коли Соловей не видавав діалогове вікно квесту після вбивства сліпих собак у місії Собачий заклад.
  • Виправлено блокування, коли неможливо було розпочати діалог з Бродягою після вимкнення сканера під час місії По гарячих слідах.
  • Виправлено проблему, через яку побічна місія Сигнал надії була недоступна після завершення місії По гарячих слідах.
  • Виправлено помилку, коли Лодочка зникав з квестової локації під час або після викиду, якщо місія Сигнал надії була завершена.
  • Виправлено проблему з нескінченним відтворенням охоронців Варти на хімічному заводі під час місії Утеча з клітки.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг завершити етап в місії Мертва частота, якщо Штерев був знайдений до того, як отримати розвіддані від команди "Браво".
  • Виправлено стелс-шлях до Рузвельта під час місії Король гори.
  • Виправлено проблему, коли після бою з Фаустом після завантаження збереження відключалося керування і горизонтальне переміщення камери.
  • Виправлено проблему з чорним екраном, який не можна було пропустити, після фінальної катсцени в місії Туди й назад.
  • Виправлено проблему з відсутністю вступної катсцени в місії Туди й назад.
  • Виправлено проблему блокування, коли завдання Поговорити з Мольфаром про Хом'яка не можна було виконати, якщо гравець вбивав Хом'яка до того, як поговорити з Батею під час місії На межі.
  • Виправлено помилки з доставкою квестового вантажу до Гурона.
  • Виправлено помилку, коли тіло Баюна в нашийнику зникало, коли його вбивали під час місії.
  • Виправлено проблему, коли Джампер і Синюх ставали ворожими після нападу на загін Хога під час місії Кінець зміни.
  • Виправлено помилку, через яку користувачі могли отримати доступ до небажаних зон на локації Червона фортеця.
  • Додано костюм з псі-захистом під час місії Крізь терни до зірок.
  • Виправлено проблему, коли зомбовані простоювали на насосних станціях у регіоні Болота під час місії Крізь терни до зірок.
  • Виправлено помилку, коли монолітівці були присутні в лазареті під час місії Щастя для всіх.
  • Виправлено софт-блок, коли місія Відповіді коштують дорого не просувалася після вбивства бандитів у Депо після викиду.
  • Виправлено, що після бос-файту зі Шрамом, його КПК зникає.
  • Виправлено помилку, через яку не вдавалося завершити місію Темні часи.
  • Виправлено помилку, через яку NPC Моноліт міг з'явитися в зачиненому гаражі під час виконання місії Рубіж.
  • Виправлено помилку, через яку Коршунов міг зникати під час бос-файту.
  • Виправлено помилку, через яку Шрам не помирав після знищення останнього монітора під час бос-файту.
  • Виправлено проблему, через яку Коршунов міг зникнути на місці розташування маркера, якщо Викид починався, коли гравець наближався до місця виконання місії Відповіді коштують дорого.
  • Загалом було виправлено понад 250 помилок та блокувань.

Побічні місії та зустрічі у відкритому світі

  • Виправлено проблему, коли гравець міг вбивати глядачів під час боїв на Арені.
  • Виправлено проблему, коли вороги могли покинути Арену під час викиду в середині місії Колізей «Волі».
  • Покращено баланс боїв на Арені на Ростку.
  • Виправлено проблему, коли провідник у Палаці культури "Енергетик" міг бути використаний після точки неповернення.
  • Виправлено проблему, коли місії Мольфара не можна було завершити.
  • Налаштовано, коли з'являється псевдогігант після того, як Вадим Петарда починає грати мелодію.
  • Виправлено ситуації, коли NPC A-life вбивали Серьогу Коріня, Сеню Аркана та Гарика Маляву.
  • Виправлено NPC, який блокує прохід у певних місцях до Бару 100 Рентген.
  • Виправлено репутацію техніка Варти.
  • Виправлено проблему, коли зустрічі з монолітом в підземеллі Агропром не починалися після завершення місії Пошуки колишньої слави.
  • Виправлено проблему, коли рушниця Митрика Генія залишається квестовим предметом після вбивства NPC, який дає завдання знайти її.
  • Виправлено проблему, коли після проходження місії Легенди Зони зникали NPC з селища новачків.
  • Виправлено проблему, коли гравця могли замкнути в лабораторії Лодочки, якщо гравець стріляв в NPC до того, як двері зачиняться.
  • Відключений спавн моноліту до активації Виконувача Бажань в НДІЧАЗ.
  • Виправлено помилку, коли після повернення Моноліту не починалася зустріч з жебраком.
  • Виправлено деякі проблеми у діалозі з NPC на Хімзаводі.
  • Виправлено проблему, коли NPC Кіря телепортувався подалі від гравця після отримання від нього нагороди у барі 100 Рентген.
  • Виправлено проблему, яка могла призвести до зависання гри під час діалогу в місії Справа честі.
  • Виправлено помилку, через яку гравець не міг зустрітися з проф. Зарецьким після завершення місії Те, що залишилося.
  • Виправлено проблему, через яку NPC міг бути відсутнім на локації місії Під звуки музики після розмови з ним під час Викиду.
  • Виправлено проблему, через яку гравець не міг продовжити виконання місій від Чаклуна після завершення місії На межі.
  • Виправлено ще понад 100 помилок.

Відкритий світ

  • Виправлено, що аномалія Lightning Ball іноді застряє під час руху в селі Опачичі.
  • Виправлено те, що іноді артефакти не з'являлися в архіаномаліях.
  • Покращена фізика мертвих тіл.
  • Виправлено ситуацію, коли спорядження гравця пошкоджувалося, коли гравець присідав у Бритві.
  • Виправлено проблему зі зникненням трупів.
  • Виправлено розтягнуту текстуру на деяких деревах.
  • Виправлено проблему з візуальними ефектами аномалії Toxic Cloud у стані спокою.
  • Виправлено проблему з роями щурів, що розмножувалися над печерою в архіномалії Туман.
  • Виправлено проблему, коли персонажі намокали у сухихи місцях та локаціях після завантаження останнього збереження.
  • Виправлено проблему з різкими змінами погоди о 4:30 ранку та о 23:59 ночі.
  • Виправлено аномалію Блукаючі вогні, яка не породжувала свій артефакт Дивну Воду.
  • Виправлено проблему з відсутністю архі-аномалії Бульба у деяких місцях.
  • Виправлено проблему зі спавном трупів на кордоні між Кордоном і Малою Зоною, яких не можна було обшукати.
  • Виправлено ситуацію, коли гравець не міг дістати артефакт біля Закинутого Хутора на Болотах.
  • Збільшено дистанцію для бойових вигуків.
  • Виправлено проблему, коли NPC застрягали у дверному отворі під час викиду в Заліссі.
  • Виправлено проблему, через яку NPC могли застрягати у ізольованих поверхнях (автомобілях, коробках тощо).
  • Покращені візуальні ефекти від влучення кулі.
  • Покращено одяг трупів NPC.
  • Виправлено проблему з виглядом крові.
  • Виправлено проблему, коли далекі ділянки оточення виглядали занадто яскравими вночі.
  • Виправлено проблему, коли анімація пробудження зомбованих перезапускалася щоразу, коли гравець відводив погляд.
  • Виправлено проблему, коли іноді викид, розпочатий під час катсцени, не закінчувався.
  • Виправлено проблему, коли диггери навколо Терикону не переставали бути агресивними до гравця після закінчення бою.
  • Та інші невеликі виправлення.

Спорядження та статуси гравця

  • Виправлено проблему, через яку шоломи не мають захисту від псі-ефектів та радіації.
  • Виправлено проблему з бронежилетами "SSP-100 Discovery" та "SSP-99 Ecologist", які не мали псі-захисту.
  • Виправлено проблему, через яку гравці не можуть встановити Свинцевий контейнер на костюм PSZ-5V.
  • При пострілах зі зброї з глушником дим буде менш інтенсивним.
  • Виправлено зламану анімацію руки під час приєднання магазину до кулемета.
  • Виправлено видимість набоїв в магазині під час перезаряджання.
  • Додано звук плескоту при ударі болтів об поверхню води.
  • Виправлено помилку, коли після зміни типу боєприпасів замість куль викидалися порожні гільзи.
  • Покращено переривання послідовностей анімації під час перезарядження зброї та використання розхідників.
  • Виправлено проблему з відсутністю звуку удару під час кидків болта на великі відстані.
  • Незначні виправлення зовнішнього вигляду прицілів.
  • Виправлено проблему, коли предмети не витрачалися при використанні гарячих клавіш швидкого доступу до слотів.
  • Виправлено помилку, коли апгрейд основної зброї застосовувався до встановлених підствольних модулів.
  • Незначні виправлення анімації заклиненої зброї.
  • Виправлено помилку, коли гравець міг одночасно екіпірувати детектор та основну зброю.
  • Виправлено проблему, через яку причина смерті не відображалася на екрані смерті.
  • Виправлено помилку, коли гравець потрапляв в середину стіни або “приліпав” до іншого об'єкту під час стелс-вбивства.
  • Виправлено проблему з відсутністю VFX-частинок для псі-фантомів при стрільбі близько до їхніх моделей.
  • Виправлено помилку, яка могла призвести до втрати контролю після гри на гітарі.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг отримати необмежену вантажопідйомність, покращуючи не екіпіровану броню.
  • Виправлено помилку, через яку гравець міг отримати необмежену витривалість після початку діалогу в присяді.
  • Та ще понад 50 інших неточностей було виправлено.

Підказки для гравців, налаштування гри та меню

  • Оновлений туторіал для покращення досвіду новачків.
  • Виправлено проблему, коли гравець наближався до локації місії, а в руці випадковим чином з'являлася нова зброя.
  • Виправлено помилку, коли гравець не міг поміняти місцями позиції порівнюваної зброї під час торгівлі.
  • Костюм X7 тепер можна покращувати.
  • Додано можливість скасовувати від'єднання попередньо встановлених модулів у меню апгрейдів.
  • Додано унікальні маркери для мутантів з нашийниками.
  • Перероблено інтерфейс системи сповіщень про отримані предмети.
  • Оновлені описи декількох апгрейдів броні.
  • Виправлено проблему, коли маркери місій на NPC зникали назавжди після того, як NPC ставав вороже налаштованим до гравця.
  • Видалено можливість торгувати з NPC на базі Полудня.
  • Перероблено декілька елементів інтерфейсу у меню апгрейдів в КПК.
  • Перероблено дизайн деяких іконок у меню КПК.
  • Виправлено проблему, коли після перемикання між різними видами зброї інтерфейс дерева апгрейдів непослідовно змінював свій напрямок.
  • Виправлено відсутність анімації зміни типу набоїв з геймпада.
  • Виправлено появу індикації загрози після закриття головного меню.
  • Виправлено відсутність звуку прокрутки миші у КПК.
  • Виправлено помилку, коли опція пристрою виводу скидалася після перезапуску клієнта.
  • Виправлено проблему, коли після завантаження певного файлу збереження з'являвся чорний екран.
  • Видалено зайве спливаюче вікно при скиданні налаштувань до стандартних.
  • Перекладено налаштування якості масштабування в опціях.
  • Колір маркера схованок змінено на фіолетовий.
  • Виправлено те, що техніки не могли встановити певні апгрейди для броні.
  • Виправлено, що броня SSP-100 Discovery не може бути покращена жодним техніком.
  • Виправлено нечасту помилку, коли розхідники не могли бути використані через швидкі слоти.
  • Виправлено помилку, коли перехрестя прицілу не з'являлося після перезаряджання, якщо кнопка R була натиснута повторно.
  • Виправлено помилки з прокруткою всередині нотаток в КПК.
  • Виправлено проблему, коли гравець рухався повільно і не міг здійснювати спринт після завантаження файлу збереження, який було створено, коли користувач нахилявся.
  • Виправлено проблеми з опцією "HDR White Point".
  • Та ще понад 100 інших дрібних аномалій.

Досягнення

  • Виправлено проблему, через яку неможливо було отримати досягнення «Чотири вітри».
  • Виправлено проблему, коли неможливо було отримати досягнення «Бінго».
  • Виправлено проблему, коли гравці не могли розблокувати досягнення в EGS.

Збереження

  • Виправлено проблему, коли гравець не міг завантажити наявні збереження після несподіваного завершення процесу запуску гри та Steam.
  • Виправлено проблему з відсутністю файлів збережень після некоректного перезавантаження ПК\Xbox.

Інші покращення

  • Понад 15 оновлень, які стосуються локалізації та озвучення.
  • Понад 40 покращень, що стосуються налаштувань звуку та гучності у Зоні.
  • Понад 20 покращень зовнішнього вигляду деяких персонажів та NPC.

Понад 500 виправлень

  • Рослинності.
  • Блимання текстур.
  • Помилок у навігаційному меш.
  • Коллізій.
  • Помилок у позиціонуванні об'єктів і контекстних діях.
  • Помилок, пов'язаних із візуальними ефектами.
  • Неруйнівних об'єктів.
  • Та багато іншого.

Нагадаємо, в Dota 2 почався новорічний івент Frostivus – також в грі було забанено 65.5 тис. недоброчесних акаунтів.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.