
Electronic Arts замислюється над тим, щоб адаптувати свій популярний шутер Apex Legends для кінотеатрів або стрімінгових платформ. Про це розповіла президентка EA Entertainment Лора Мейл, наголосивши на бажанні компанії розширювати всесвіт гри.

«Не всі знають передісторії героїв, а там справді є, що показати. У цих легенд – насичені світи, які можна розкрити через кіно або серіали» — зазначила Мейл.
Вона підкреслила, що EA підходитиме до цього обережно, зберігаючи повагу до бренду та фанатів.
Паралельно компанія працює над іншими крос-медійними проєктами, зокрема над фільмом за The Sims у співпраці з продакшеном Марго Роббі LuckyChap.

«Зараз такий час, коли можна створювати контент одночасно і як кіно, і як гру — і все це може доповнювати одне одного та реагувати на фанатів. Це дуже потужний момент» — додала Мейл.
На цьому тлі Respawn продовжує випуск нового контенту для Apex Legends і розробку Star Wars Jedi 3, попри скорочення близько сотні працівників і скасування двох проєктів у квітні.
Нагадаємо, Riot Games інвестує $200 млн у розвиток кіберспортивної сцени VALORANT Mobile.