Колишні розробники Rockstar працюють над MindsEye — динамічним і коротким екшеном із сильним сюжетним акцентом, що має нагадати часи, коли ігри активно наслідували фільмам.
Студія Build a Rocket Boy, яку заснував екс-президент Rockstar North Леслі Бензіс, хоче оживити інтерес до насичених історіями ігор. Як розповів в інтерв’ю Eurogamer помічник геймдиректора Адам Вайтінг, MindsEye стане лінійною пригодою на близько 15 годин із псевдо-відкритим світом і кінематографічною постановкою.
«Ігри — чудовий спосіб розповідати дійсно потужні історії, які завдяки інтерактивності занурюють гравця глибше, ніж це можливо у фільмах чи серіалах» — зазначив Вайтінг.
За його словами, сучасна індустрія надто зосередилась на відкритих світах і лайв-сервісах, забуваючи про силу постановки й оповіді. MindsEye орієнтується на класичні кінематографічні прийоми — від роботи камери до побудови темпу розповіді.
Розробники визнають, що ігор натхненних кіно, нині небагато, але вірять, що для таких проєктів ще існує вірна аудиторія. MindsEye обіцяє запропонувати напружений, естетичний і поважний до часу гравця досвід — без сотень годин рутинних завдань і без агресивного утримання в грі.
Реліз MindsEye запланований на 10 червня для ПК, PlayStation 5 і Xbox Series.
Нагадаємо, Resident Evil 4 Remake став найшвидшим проєктом серії, що подолав позначку в 10 мільйонів копій.