Олексій Харченко

Гравець FaZe Clan Робін ropz Кул дав інтерв’ю головному редактору Players Олексію Харченко та розповів про поразку в півфіналі, командні емоції та непросту фінансову ситуацію в кіберспорті.

В півфіналі ви зіграли понад 55 раундів. Що пішло не так і чого не вистачило, щоб завершити гру? Емоції, стабільності чи чогось іншого?

Гра проти ENCE була то в одну, то в іншу сторону. Було багато раундів, коли ENCE повинні були виграти, а також раундів, коли ми повинні були виграти. Кожен раунд був виграшним. Був набір незліченних моментів, коли був поганий таймінг або засліплення гранатами. Це дійсно невеликі фактори, які в той же час може змінити раунд. Я відчував, що, можливо, у нас було забагато таких моментів, які коштували нам кількох раундів. У нас були невдалі моменти. Я думаю, що Karrigan зробив кілька чудових коллів, але потім, коли ми підходили до бомб-сайдів, був невдалий таймінг або пік і це повністю міняло раунд.

У нас було два ентрі, наприклад, 5 на 3, але вони зробили два швидких вбивств, тощо. Я вважаю, що з 55 раундів ми повинні були виграти 10-15 раундів. Це невдалий спосіб програти, але це Counter-Strike.

Що можеш сказати про нинішню ситуацію в команді? Яка була розмова після вашої поразки?

У нас ще не було великої розмови, але після гри ми говорили один одному, як нам не пощастило. У грі ми зрозуміли, що всі раунди були настільки близькими, і нам потрібні були одна або дві речі, щоб завершити гру, але цього не сталося. У нас було так багато можливостей. Буде неприємно переглядати цю гру, тому що здавалося, що ми повинні були її виграти.

Karrigan вчора був досить емоційним і в якийсь момент звинуватив себе. Ти відчував те саме? Як ви допомагаєте товаришам по команді впоратися з цим?

Після гри ми пішли їсти. Я пам’ятаю, як Karrigan також говорив про цей твіт. А потім rain сказав: «Заткнись, Фінн, в цьому немає сенсу». У Фінна були чудові колли, він вів нас у всіх іграх. Особливо колл при рахунку 15:14. У ENCE було 5 гравців на b-side, і ми мали відкритий a-side. Це був дивовижний колл. Це просто одна з тих ігор, коли нам не щастило з дуелями і таймінгами.  Ми дуже підтримуємо один одного, ми всі рівні, і якщо в когось погана гра, ми йому допомагаємо. Якщо хтось страждає, то страждають всі. Це командна гра.

FaZe Clan виграв досить багато в CS:GO. Яка твоя особиста мотивація грати в цю гру?

Я відчуваю, що зараз у розквіті сил. Зараз мені 23, я грав за Mouz майже 5 років, на незліченних аренах і плей-оф. Зараз у мене є весь досвід, який я можу дати FaZe Clan і отримати якомога більше перемог. Це мета. Поки я мотивований, я можу це зробити.

Це не найкращий рік для кіберспорту. Деякі менші команди припинили свою діяльність, Heroic шукали інвестиції, і була інформація, що FaZe Clan звільнив деяких співробітників. Як професійний гравець CS:GO, ти відчуваєш тиск, оскільки вам потрібно вигравати кожен турнір, у якому ви берете участь?

Ми не відчуваємо тиску ні з організаційної, ні з фінансової сторони. Я думаю, що єдиний тиск на нас – це коли ми є фаворитами. Коли ти фаворит, ти повинен показувати хороші результати. Ви повинні пройти кваліфікацію на мейджор, якщо ви є FaZe Clan.

З боку FaZe Clan, я думаю, що організація переживає непрості часи, але ми отримуємо справді хорошу підтримку від організації. У фінансовому плані у нас, очевидно, немає проблем, і вони б нам сказали, якби вони були. Вони роблять усе можливе, щоб ми почувалися добре в команді, щоб ми могли продовжувати грати за організацію.

Скоро перерва. Як ти думаєш, ми побачимо великі решафли в командах?

Особисто я нічого не знаю, але я очікував би побачити більше решафлів, ніж зазвичай. Багато команд, фаворитів, зіграли погано на мейджорі, тому є над чим подумати. Я майже впевнений, що в головах усіх Tier 1 організацій є такі думки. Крім того, багато команд-аутсайдерів показали хороші результати, з’явилися нові імена та суперзірки. Багато гравців, з яких можна вибрати - це добре.

Що далі для FaZe Clan?

Незабаром ми гратимемо у Вашингтоні. Сподіваємось, ми впораємось із цим і збережемо певний темп. Після перерви буде ще кілька турнірів. Не знаю, коли з’явиться CS2. Ми просто повинні бути готові до цього і дивитися в майбутнє.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.