Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко поспілкувався з zonic одразу після перемоги Vitality на BLAST.TV Paris Major 2023.

Будь ласка, опишіть свої емоції зараз?

Я почуваюся справді щасливим.

І було трохи стресу?

Так, також є трохи стресу. Я просто щасливий, що моя дружина та діти тут, що я проведу з ними деякий час. Це був довгий процес. Ми почали це минулого року, але коли було оголошено, що мейджор буде в Парижі, ми почали планувати. Ми почали в січні цього року. Ми не зосереджувалися на Katowice чи BLAST Spring, EPL чи чомусь іншому. Єдиною нашою задачею був мейджор в Парижі, і я просто дуже щасливий і гордий. Усі, хто брав участь - команда, гравці зробили це.

Що ви можете сказати про GamerLegion, особливо про iM і Keoz?

iM і Keoz завдали нам труднощів на Nuke.

Було близько..

Так, це було точно близько. Я вже багато разів казав, що Counter Strike рухається до зміни поколінь. Протягом тривалого часу ми бачили все більше і більше команд. Я пам’ятаю, коли я був в Astralic, ми бачили, можливо, одну команду, яка кваліфікувалася на мейджор, а потім програла перед публікою на сцені. Зараз з’являються гравці, які грають в академіях, грають у багатьох турнірах. У них є тренери з самого початку кар’єри, у них є спортивні психологи, і коли вони виходять на сцену, їм байдуже. В Astralis ми раділи, що деякі молоді команди вийшли в плей-офф. Тому що ми знали, що якщо ви зустрінете їх у плей-офф, ви, ймовірно, розіб’єте їх, тому що вони розсипляться.

GamerLegion грали надзвичайно добре. Я також хочу віддати належне Into The Breach і Apeks, а також Monte. Вони всі зіграли неймовірний турнір і, звичайно, в якийсь момент дуже хотіли цього сьогодні. Я думаю, що GamerLegion певною мірою задоволені. Вони не очікували цього. Якщо ви граєте проти команди, яка дійсно хоче виграти, важко виграти, якщо ви задоволені тим, що вже зробили.

Чи згодні ви, що зараз між командами Tier 1 і Tier 2 існує невеликий розрив?

Так, я думаю, це відбувається деякий час. На щастя, моя команда є частиною партнерства BLAST і ESL, і ми гарантовано граємо у великих турнірах. Деяким із молодих і майбутніх команд доводиться грати постійно. 

Ми багато говорили про це з нашими гравцями, про рівень Tier 1 і Tier 2 і про те, як їх поважати, але також не боятися. Я думаю, що багатьом найкращим командам було б важко грати у всіх цих онлайн-турнірах і пройти кваліфікацію. Вам потрібно пройти відкриту кваліфікацію, і ви не можете програти жодної гри, інакше ви вилетите. Я думаю, що багатьом топовим командам на папері буде важко так грати.

Чи готові ви до CS2 і чи пробували ви це практикувати?

Здається, я грав 10 хвилин у Dust 2 в режимі Deathmatch. Ні, моєю метою був паризький мейджор, але я також сказав, щойно він буде офіційно випущений, мої хлопці будуть тренуватися цілодобово.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.