Кристина Фазлієва

Джош Сойєр, керівник розробки Fallout: New Vegas, розповів, що гра частково базується на напрацюваннях скасованого проєкту Alien RPG.

У своєму інтерв’ю журналу Edge він поділився, що після закриття Black Isle Studios і невдачі з Alien RPG, Obsidian отримала шанс працювати над новою частиною Fallout. Розробник розповів про свої відчуття в той момент — "Це було щастя. Я не думав, що в мене ще вийде попрацювати над Fallout".

Хоча Alien RPG так і не вийшла зі стадії ранньої розробки, її інструменти стали в пригоді при створенні Fallout: New Vegas. Сойєр згадує — "Ми зовсім не хочемо змінювати наш виробничий процес. Ми хочемо використовувати те, що вже є, і робити чудовий контент". Звідси пішли всі напрацювання з Aliens RPG.

Також Джош інтегрував у Fallout: New Vegas ідеї з проєкту Van Buren. Він зазначив, що персонаж Джошуа Грехем, який з’явився в DLC Honest Hearts та Аркейд Геннон, один із потенційних супутників головного героя, спочатку планувалися для третьої частини, яка так і не була завершена.

Нагадаємо, Dragon Age: The Veilguard залишиться без DLC | BioWare концентрується на Mass Effect 5.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.