Джош Сойєр, керівник розробки Fallout: New Vegas, розповів, що гра частково базується на напрацюваннях скасованого проєкту Alien RPG.
У своєму інтерв’ю журналу Edge він поділився, що після закриття Black Isle Studios і невдачі з Alien RPG, Obsidian отримала шанс працювати над новою частиною Fallout. Розробник розповів про свої відчуття в той момент — "Це було щастя. Я не думав, що в мене ще вийде попрацювати над Fallout".
Хоча Alien RPG так і не вийшла зі стадії ранньої розробки, її інструменти стали в пригоді при створенні Fallout: New Vegas. Сойєр згадує — "Ми зовсім не хочемо змінювати наш виробничий процес. Ми хочемо використовувати те, що вже є, і робити чудовий контент". Звідси пішли всі напрацювання з Aliens RPG.
Також Джош інтегрував у Fallout: New Vegas ідеї з проєкту Van Buren. Він зазначив, що персонаж Джошуа Грехем, який з’явився в DLC Honest Hearts та Аркейд Геннон, один із потенційних супутників головного героя, спочатку планувалися для третьої частини, яка так і не була завершена.
Нагадаємо, Dragon Age: The Veilguard залишиться без DLC | BioWare концентрується на Mass Effect 5.