flameZ про мету Vitality на BLAST.tv Austin Major 2025: “Ми хочемо завершити сезон найкращим в історії”

Олексій Харченко
21.06.2025
Партнер проєкту — GGBET, офіційний ліцензований букмекер для справжніх фанатів кіберспорту! Широка лінія на понад 70 видів спорту дозволяє обирати тільки найкращі події. Бренд є партнером зірок світового кіберспорту і створює унікальний український контент в Telegram-каналі. GGBET — Тримай свою лінію!

Гравець команди Vitality Шахар flameZ Шушан дав коротке інтерв'ю кореспонденту Players Олексію Харченко після перемоги над NAVI на BLAST.tv Austin Major 2025.

Наступний матч — проти MOUZ. Що можеш сказати про них на цьому турнірі? Чи очікував ти від них перемоги над spirit?

Думаю, я очікував, що вони переможуть spirit, але я також очікував, що spirit переможе їх. CS зараз такий складний, обидві команди могли б перемогти одна одну.

Я думаю, що на цьому мейджорі у них була недбала гра, але це йде їм на користь, вони прориваються через матчі, вони часто повертаються, з 0-2 це дійсно важко, але вони пройшли, і сьогодні… 

Ми грали з ними багато разів, ми знаємо, як вони грають, і вони знають, як ми граємо, так що це знову буде хороший матч, але ми не знаємо, як він насправді пройде.

Чи вважаєш ти, що це буде близький матч з точки зору, можливо, додаткових раундів на мапах? 

Може бути, це ж CS2. Мапа може закінчитися з рахунком 13-3, можливо, буде 12 раундів і ще овертайм. Важко передбачити, але ми зробимо все можливе. 

Я думаю, ти чув реакцію публіки на apEX, що ти можеш сказати про натовп?

Це частина гри, це розвага. Іноді тебе можуть освистати, іноді ти можеш їм подобатися. Ми як команда зосереджуємося на тому, що можемо контролювати, і ця влада виходить з-під контролю, незалежно від того, чи буде глядач нам на руку, чи ні. Я думаю, що завжди приємно іноді вболівати за андердогів, або це може бути альтернативою. Але це не має значення, тому що нам все одно потрібно зіграти добре.

Тобто ви не відчували ніякого стресу чи тиску через освистування? 

Ні, не через натовп. Тиск є завжди, тому що це мейджор, це гра на сцені, це арена, це великий турнір. Але ніколи через натовп. 

Mirage був досить складним у деяких моментах. Наприкінці ви перехопили ініціативу і почали домінувати на сервері. Що було вирішальним моментом на мапі?

Я думаю, що ми почали не дуже сильно, і я був дуже недбалим на початку, багато промахувався і не дуже добре стріляв. З іншого боку, ми все одно продовжували йти як команда, ми не розгубилися. Ми продовжували йти, зосереджуючись раунд за раундом, і я думаю, що це дозволило нам зіграти 6:6 в першій половині мапи.

На другу половину ми вийшли з великою впевненістю. У нас було багато хороших планів. А потім ми просто грали в пінг-понг, багато говорили про гру, і так ми ставимося до кожної гри.

Але очевидно, що коли гра йде, і IGL відчуває це, і гравці відчувають цю гру і цю гру, то так воно і буде. Я думаю, що саме так все і відбулося проти них. 

Говорячи про підготовку до матчу, ви грали проти NAVI, здається, це було в серпні 2024 року. Чи змінилася підготовка команди?

Ні, ні, ні, звичайно. Я думаю, що навіть якщо ми грали з ними вчора і граємо сьогодні, з B1ad3 все буде по-іншому. Також зараз команди значно більше готують антистрати, ніж раніше, тож всі знають, що хто робить. Ми готувалися до них, але вони грали трохи інакше, ніж ми очікували в певному сенсі.

Але мені здається, що ви не намагаєтесь виправити раунд, а більше намагаєтесь виправити основи гри. Як мінімум це стосується мене, коли я готуюся індивідуально. Я маю на увазі, що NAVI, очевидно, сильно змінилися, але я вже не пам'ятаю, як вони грали в Кельні.

Для вас особисто та для команди Vitality, фінал і трофей на цьому мейджорі є головною метою?

Відповідь очевидна. Ми хочемо завершити сезон найкращим в історії. У нас є така можливість, і ми не надто далеко від неї. Ми просто збираємося викластися на повну і, сподіваємося, завершити його, але, звичайно, на кожному турнірі з CS, навіть минулого року, коли ми отримали лише один трофей, ми приїжджали з думкою: «Нам потрібно отримати цей трофей, і ми приїдемо і зробимо все можливе, щоб його отримати».

РЕКЛАМА
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.