За словами колишнього керівника PlayStation Шухея Йошиди, компанія FromSoftware не хотіла працювати над сиквелом Demon's Souls з Sony, оскільки була розчарована тим, як з нею поводилися, повідомляє VGN.
Demon's Souls була розроблена компанією FromSoftware у співпраці з японською студією Sony. Під час розробки планувалося, що гра буде видана по всьому світу компанією Sony, але цього не сталося. Хоча сьогодні Demon's Souls вважається першою частиною популярної серії ігор FromSoftware в жанрі "Soulslike", кажуть, що в той час Sony не бачила глобальної привабливості гри. Через високу складність гри та негативні результати перших тестів, Sony вирішила не локалізувати Demon's Souls для англомовного релізу. Натомість у США гру видала компанія Atlus, а в Європі — Bandai Namco.
В інтерв'ю для подкасту Sacred Symbols колишній президент SIE Йошида пояснив, що Sony хотіла працювати над продовженням Demon's Souls разом з FromSoftware, але розробник відмовився і натомість вирішив співпрацювати з Bandai Namco над тим, що стане Dark Souls.
"FromSoftware вже працювала над продовженням, але вони були настільки розчаровані тим, як PlayStation поставилася до них, що ми хотіли працювати з ними знову, але вони відмовилися", — стверджує Йошида.
Через кілька років Sony знову співпрацюватиме з FromSoftware над ексклюзивною грою Bloodborne для PS4, і Йошида каже, що був радий цьому.
«Ми дуже поважаємо Міядзакі, і ми змогли знову попрацювати з ними, — сказав він. "Bloodborne — одна з його найкращих ігор".
В інтерв'ю Game Informer у 2012 році Йошида розповів детальніше про рішення Sony не локалізувати Demon's Souls для Заходу, зізнавшись, що спочатку не зрозумів, чому.
"Щодо мого особистого досвіду з Demon's Souls, то коли гра була близька до фіналу, я провів за нею близько двох годин, і після двох годин я все ще стояв на початку гри, - згадував він тоді. Я сказав: "Це лайно. Це неймовірно погана гра". Тож я відклав її вбік. На щастя, сторонні видавці, Atlus в Північній Америці та Namco в Європі [втрутилися], і вона дійсно стала великим хітом за межами Японії. Ми, безумовно, впустили м'яч з видавничої точки зору, в тому числі з боку управління студією. Ми не змогли побачити цінність продукту, який ми робили".
Нагадаємо, анонсовано Tekken Talk Live.