«Гейб пообіцяв неможливе» — як розробники Half-Life сумнівалися у власних силах

Кристина Фазлієва
25.03.2025

Культовий шутер Half-Life від самого початку здавався приреченим на успіх, особливо після тріумфальної демонстрації на E3 1998, де гра отримала нагороду «Найкращий екшн». Але всередині Valve не всі поділяли цю впевненість.

На конференції GDC 2025 колишня маркетингова директорка Valve Моніка Гаррінгтон розповіла, що після показу один із ключових розробників зізнався їй.

«Гейб пообіцяв речі, які ми просто не могли реалізувати» — поділилася Моніка Гаррінгтон.

Демонстрація гри вражала для свого часу, але багато хто сумнівався, що студія зможе довести задумане до кінця

«Зрештою, цей розробник помилявся – якимось чином усе, що обіцяв Гейб, виявилося можливим. Вони просто ще цього не знали» — згадує Гаррінгтон.

Результат говорить сам за себе, Half-Life стала проривом, зібрала численні нагороди та успішно конкурувала з такими хітами 1998 року, як Metal Gear Solid і Ocarina of Time.

Нагадаємо, Apple City Gang виграли українську кваліфікацію до IESF WEC 2025.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.