Ще задовго до того, як Гійом Броше став відомим розробником і геймдиректором Clair Obscur: Expedition 33, він зазнав фіаско у своїй першій JRPG — просто через те, що не міг добре читати.
В інтерв’ю The Washington Post Броше зізнався, що Final Fantasy 8 стала для нього не лише джерелом натхнення, а й першим серйозним випробуванням у дитинстві. Особливо запам’ятався йому бій із першим босом, з яким він і його брат не могли впоратись.
«На той момент ми з братом майже не вміли читати. Тож у нас дуже теплі спогади про наші муки з першим босом. Ми не могли його перемогти, тому що просто не розуміли, що потрібно робити. Усе, що ми вміли — це бити врукопашну. А це, ну, погана ідея» — поділився Гійом Броше.
Попри початкові труднощі, на сьогодні гра Броше Clair Obscur: Expedition 33 претендує на звання гри року.
Нагадаємо, BLAST Slam IV з Dota 2 відбудеться на арені в Сінгапурі.