Студія GSC Game World випустила чергове оновлення для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Зміни в патчі 1.3.1 здебільшого спрямовані на усунення багів, що блокували проходження сюжету та виправлення технічних проблем.
Список виправлень (обережно, можуть бути спойлери сюжету)
Основна сюжетна лінія та побічні місії:
- Виправлено проблему через яку Шрам міг бути відсутнім у під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему через яку етап “Забрати контрольний Випромінювач” місії Світанок нового дня не міг розпочатися через смерть Штепселя.
- Виправлено помилку через яку завдання “ Знайти Духа” не завершувалося якщо гравець розмовляв з Духом одразу після початку місії Рубіж.
- Виправлено помилку через яку місія У гонитві за привидами не завершувалася після активації обладнання.
- Виправлено помилку через яку завдання “Поговорити зі Шрамом” не можливо було завершити, якщо загинув під час місії Дорога до «Фундаменту».
- Виправлено помилку через яку гравець міг провалитися в шахту ліфта під час місії Ніхто не піде обділеним.
- Виправлено помилку через яку завдання “Проникнути в підземну лабораторію” могло розпочатися до того як гравець отримує Випромінювач від Штепселя під час місії Світанок нового дня.
- Виправлено помилку через яку Семен Дубний міг бути відсутнім під час місії По гарячих слідах.
- Виправлено помилку через яку двері до підземного тунелю могли бути зачиненими для деяких гравців під час місії Останній ривок.
- Виправлено помилку через яку місія Темні часи могла бути заблокована через смерть Ярла.
- Виправлено помилку через яку NPC могли заблокувати вхід до сторожового посту під час місії Штурм «Дуги».
- Виправлено помилку через яку діалог з Рузвельтом не розпочинався під час місії Легенди Зони.
- Виправлено проблему, через яку двері до лісництва могли бути заблоковані на початку місії Крайня простота.
- Виправлено проблему, через яку NPC моноліту могли потрапити в безпечну зону в Прип'яті під час місії Дорога до Фундаменту.
- Виправлено помилку, через яку тіло могло зникнути після бою з .
Технічна частина:
- Виправлено помилку, через яку NPC не могли повернутися на призначені їм місця після Викиду.
- Виправлено помилку, через яку звуковий ефект при вході в аномалію Ребер міг зациклюватися і повторюватися кожні 10 секунд.
- Виправлено помилку, коли перехрестя не можна було вимкнути через налаштування.
- Виправлено проблему, коли всі дії перетягування відбувалися із затримкою в будь-якому контейнері з предметами на локації НТЦ «Малахіт».
- Покращено позиціонування озвучення. Виправлено проблему, коли гравець міг чути звук лише через один навушник.
- Виправлено помилку, коли підсвічування предмета не переходило на наступний предмет під час огляду інвентарю за допомогою геймпада.
- Виправлено десятки помилок EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION та інших вильотів.
Нагадаємо, Tencent купує 25% акцій нового ігрового підрозділу Ubisoft.